PABLO
- pablovanhamersveld
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi Cor,
Zie je aanvraag nu pas.
Ik zal van de week een paar close ups maken. Ziet er wat mij betreft goed uit. Geen bubbels onder de folie.
Zie je aanvraag nu pas.
Ik zal van de week een paar close ups maken. Ziet er wat mij betreft goed uit. Geen bubbels onder de folie.
- pablovanhamersveld
- Leerling Mini lid
Bericht
Cor en Kwiebje,
Heb de ramen voor 100 euro laten doen. Alle 3! Dus achter en de twee zijramen. Misschien wil hij het voor jullie ook wel doen? Hij woont in Lelystad, maar als jullie dat de moeite waard vinden? Laat het maar weten, dan bel ik even voor jullie ok?
Hierbij nog een foto. Velgen en gril liggen bij de spuiter en krijgen dezelfde kleur als het dak en de spiegels. Ik ben heel benieuwd. Daarom tot vrijdag even op de winterbanden en velgen en zonder gril. Zie foto.

Heb de ramen voor 100 euro laten doen. Alle 3! Dus achter en de twee zijramen. Misschien wil hij het voor jullie ook wel doen? Hij woont in Lelystad, maar als jullie dat de moeite waard vinden? Laat het maar weten, dan bel ik even voor jullie ok?
Hierbij nog een foto. Velgen en gril liggen bij de spuiter en krijgen dezelfde kleur als het dak en de spiegels. Ik ben heel benieuwd. Daarom tot vrijdag even op de winterbanden en velgen en zonder gril. Zie foto.

- Cor
- Be Mini
Bericht
heeft hij misschien de bubbeljes eerst weggekrabt,
voordat hij de folie erop geplakt heeft??
ben benieuwd naar de close ups...pablovanhamersveld schreef:Hoi Cor,
Zie je aanvraag nu pas.
heeft hij misschien de bubbeljes eerst weggekrabt,
voordat hij de folie erop geplakt heeft??
- pablovanhamersveld
- Leerling Mini lid
Bericht
Die komen eraan! Als het goed is as vrijdagIvo schreef:Dik hoor, die steelies!![]()
Maar zwarte grille en velgen zullen 'm goed gaan staan. Niet vergeten foto's te maken als het zo ver is.

- pablovanhamersveld
- Leerling Mini lid
Bericht
Daar is ie dan weer!
Gril gespoten, samen met de velgen.
Er is in 3 maanden heel wat veranderd aan de auto.
- Stuurpomp
- Geblindeerde ramen
- Matten
- Nieuwe xenon koplamp
- Velgen en gril gespoten
- LED kentekenverlichting
- Dikke kentekenplaten
- Voorraam vervangen
- Mini antenne geplaatst
- Strepen voorop (origineel mini)
- Nieuwe ruitenwissers
Zwarte achterlichten zijn reeds besteld.
Na de achterlichten zal ik niet veel updates meer doen aan deze auto. Ik heb de auto binnen 3 maanden qua uiterlijk bijna helemaal verbouwd.
Van de nieuwe achterlichten zal ik uiteraard nog wel foto's posten.
Gr, Pablo

Gril gespoten, samen met de velgen.
Er is in 3 maanden heel wat veranderd aan de auto.
- Stuurpomp
- Geblindeerde ramen
- Matten
- Nieuwe xenon koplamp
- Velgen en gril gespoten
- LED kentekenverlichting
- Dikke kentekenplaten
- Voorraam vervangen
- Mini antenne geplaatst
- Strepen voorop (origineel mini)
- Nieuwe ruitenwissers
Zwarte achterlichten zijn reeds besteld.
Na de achterlichten zal ik niet veel updates meer doen aan deze auto. Ik heb de auto binnen 3 maanden qua uiterlijk bijna helemaal verbouwd.
Van de nieuwe achterlichten zal ik uiteraard nog wel foto's posten.
Gr, Pablo

Onze sponsors