Eindelijk een....clubman met echte foto's!!!!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
In plaats van de Alta-antenne kan je (vind ik) beter de antenne van een Peogeot 607 halen. Die zijn maar iets van €7,50 en net zo kort 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gefeliciteerd! Gekocht bij Klaas Visser in Lelystad?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- lee
- Nieuwsgierig
Bericht
ondanks de de vele waarschuwingen van mijn vriendin om mezelf er goed tegen te beschermen, is het dan toch gebeurt...
ik heb het mod virus opgelopen
ik heb vanochtend een peugeot 607 antenne besteld
met dank aan floor-is @ stephan voor het overbrengen van dit zeer besmettelijke virus

ik heb het mod virus opgelopen

ik heb vanochtend een peugeot 607 antenne besteld
met dank aan floor-is @ stephan voor het overbrengen van dit zeer besmettelijke virus

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je openstaan voor meer mods, dan moet je hier vooral blijven rondhangen 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Onze sponsors