Boy's R53 WINTERSET & nieuwe R56 pg 10!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2011, 08:01

Ringen gewoon dof schuren met waterproof 800 of 1000 goed ontvetten en in de epoxyprimer zetten , daarna kun je ze gewoon in de rode lak zetten !!
Wat een pannekoek :mrgreen:
En had dat embleem nu maar wel gecleaned ,,,,,,,,,,,,,,,,, gaaaaaaaaaaaaf

Afbeelding

Afbeelding

Overigens wel een mooie Mini die je daar hebt ..
Zat ook zwaar aan rood te denken voor ik deze kocht , willigt de volgende ..
Wel snel iets aan dat dak doen gozert , witte daken zijn voor dames IMO !!!
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 okt 2011, 08:29

Blue Chaser schreef:witte daken zijn voor dames IMO !!!
He zeg! :mrgreen:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2011, 08:31

Daveke schreef:
Of je moet heul veul pk's hebben dan kan ut ,,,,,,,,,, net :mrgreen:
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

25 okt 2011, 11:01

Blue Chaser schreef:
Daveke schreef:
Of je moet heul veul pk's hebben dan kan ut ,,,,,,,,,, net :mrgreen:
hahaha, ik ga van de week even een afspraak maken bij de wrap experts! volgens mij is het een dagje werk, kan er wel op wachten denk ik. In inderdaad met heel veel pk's kan het! hahaha rond de 280 ofzo.... :lol:
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

25 okt 2011, 11:03

Blue Chaser schreef:Ringen gewoon dof schuren met waterproof 800 of 1000 goed ontvetten en in de epoxyprimer zetten , daarna kun je ze gewoon in de rode lak zetten !!
Wat een pannekoek :mrgreen:
En had dat embleem nu maar wel gecleaned ,,,,,,,,,,,,,,,,, gaaaaaaaaaaaaf

Afbeelding

Afbeelding

Overigens wel een mooie Mini die je daar hebt ..
Zat ook zwaar aan rood te denken voor ik deze kocht , willigt de volgende ..
Wel snel iets aan dat dak doen gozert , witte daken zijn voor dames IMO !!!
Ik denk dat hij er gewoon geen zin in had, maar goed het was ook niet al te duur. Ik laat de ringen voor nu even chroom, misschien binnenkort maar even rond kijken wie er zin heeft om ze in het rood te spuiten voor mij. Die mini ziet er ook dik uit zo zonder logo. Maar ik denk dat het logotje toch wel mag blijven, dat is natuurlijk geen cooper s dan is het mooi als de hele kap strak is. Ben nog wel wat van plan met de mini, ik ga volgende week alleen 3 weken op vakantie dus dan staat het even stil, dan wordt het natuurlijk alleen maar leuker om weer aan de slag te gaan!
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

25 okt 2011, 15:06

wie trouwens weet welke auto er naast mijn mini staat op de laatste foto's krijgt 1000% credits!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2011, 15:13

Dikke MINI, CR is dik, maar dan wel met zwart dak (maar daar wordt aan gewerkt begrijp ik). Zwarte scoop ben ik niet weg van.

Is die auto op de foto (naast die van jou) die Subaru-kloon van de Toyota Verso S ofzo?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 okt 2011, 15:23

miss al de grill zwart is dat het meer eenheid vormt met de luchthapper.. nu mis ik die nog een beetje.. maar het dak zou ook bij kunnen dragen :)
ben benieuwd hoe het straks allemaal zwart is maar de wielen nog wit.. zou nog best tof kunnen zijn :)

karretje ziet dr iig goed uit! :D
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

26 okt 2011, 13:55

mushrop schreef:Dikke MINI, CR is dik, maar dan wel met zwart dak (maar daar wordt aan gewerkt begrijp ik). Zwarte scoop ben ik niet weg van.

Is die auto op de foto (naast die van jou) die Subaru-kloon van de Toyota Verso S ofzo?
Thnxz! Dak gaat nog zwart worden, zal ergens eind november worden, ga namelijk nog op vakantie en dan staat hij voor de deur stil. De scoop zelf op dit moment valt hij beetje buiten de boot. Maar de koplamp units worden nog zwart, en aero gril erin denk dat het dan wel leuker staat vooral straks met zwarte velgen en dak.

Wat betreft de auto, dat is geen subaru, het is wel een kloon maar van een ander merk!
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

26 okt 2011, 13:57

BMX schreef:miss al de grill zwart is dat het meer eenheid vormt met de luchthapper.. nu mis ik die nog een beetje.. maar het dak zou ook bij kunnen dragen :)
ben benieuwd hoe het straks allemaal zwart is maar de wielen nog wit.. zou nog best tof kunnen zijn :)

karretje ziet dr iig goed uit! :D
Denk inderdaad dat als het af is meer een geheel gaat vormen. Nu is het een beetje van alles wat. Wielen wil ik ook in het zwart, maar ga ze zelf denk ik zwart spuiten, en dan na de winter dikke zomer set erop en dan de worst wielen opknappen.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2011, 16:41

Ik denk dat als je alles zwart hebt het inderdaad erg dik staat! Nu een beetje mengelmoes van zwarte scoop en spiegels en wit dak en wielen.....

Dus lekker bezig!
boy1803 schreef:wie trouwens weet welke auto er naast mijn mini staat op de laatste foto's krijgt 1000% credits!
Dat Landwind hok?... Wat weer een kloon is van Isuzu(zusuzusuzus)??

Edit: Landwind CV9 :wink:
Marcel Always Open
Cabrio-King

26 okt 2011, 19:06

Sven ; voor het gebruik van Google (tov uit je hoofd weten) krijg je ook 1000% strafpunten. :wink:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2011, 19:47

Altavista dan?? :lol:
Denk je dat ik alle Landwind modellen uit m'n hoofd weet?? :roll: :lol:
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

27 okt 2011, 10:32

Sven schreef:Ik denk dat als je alles zwart hebt het inderdaad erg dik staat! Nu een beetje mengelmoes van zwarte scoop en spiegels en wit dak en wielen.....

Dus lekker bezig!
boy1803 schreef:wie trouwens weet welke auto er naast mijn mini staat op de laatste foto's krijgt 1000% credits!
Dat Landwind hok?... Wat weer een kloon is van Isuzu(zusuzusuzus)??

Edit: Landwind CV9 :wink:
Grill zit erin, bovenste dan, onderste ga ik na mijn vakantie mee sleutelen.

En inderdaad de CV9, die heb ik vorige maand verkocht, maar staat nog op een kenteken te wachten haha.
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

Grill!

27 okt 2011, 10:34

Gisteravond even lopen klote met de grill. In het donker 2 moertjes kwijt geraakt, die liggen nu ergens op mijn oprit denk ik. Heb even snel een fototje genomen gister. Ga zo nog even een goede posten van overdag.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”