R53 MCs: GP Spoiler gemonteerd

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 okt 2011, 18:38

ZOW!

en hoelang heb je de MINI al?

ziet dr lekker uit! :D
ik vind de remklauwen juist wel heel erg tof :)
ben weer iets minder enthousiast over al dat zwart.. had de grill en koplampringen niet beter in lakkleur doen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

27 okt 2011, 22:18

BMX schreef:ZOW!

en hoelang heb je de MINI al?

ziet dr lekker uit! :D
ik vind de remklauwen juist wel heel erg tof :)
ben weer iets minder enthousiast over al dat zwart.. had de grill en koplampringen niet beter in lakkleur doen?
Ik heb mijn Mini nu bijna een jaartje :D

Ik vindt ook dat het spuiten van de koplamp ringen in de kleur van de auto niet verkeerd is. Maar ik heb er voor gekozen dit zwart te doen. Voornamelijk omdat ik al meerdere accenten zwart heb gemaakt. Ik kon voor mezelf kiezen tussen of alles zwart spuiten of alles in de kleur van de auto...

Vanmiddag op de terugweg naar huis door langs een tunneltje gereden. Met mijn telefoon in de hand en in de derde versnelling gas gevend is onderstaande link het resultaat, wat ik jullie niet wil onthouden. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn SuperSprint uitlaat :mrgreen:

In afwachting van jullie reacties...

Groetjes,

Wesley
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2011, 23:08

Klinkt lekker!!

Is dat je oude uitlaat van Jobraay?
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2011, 23:13

Lekker hoor!

Zat ik ook aan te denken Peter ;) Zit in ieder geval lekker geluid in! :lol:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2011, 07:37

Nice roar !! 8) 8)
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

WG15: Mini Cooper S 2003: Edit Foto's + Update

18 nov 2011, 22:47

peter schreef:Klinkt lekker!!

Is dat je oude uitlaat van Jobraay?

Klopt :D
Het is inderdaad de oude uitlaat van Jobraay. Ik kwam hem tegen op dit forum en kon hem niet weerstaan :wink:

Afgelopen donderdagmiddag op tijd klaar met school dus alle tijd om de Mini weer eens goed te wassen en een aantal fotootjes te schieten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanmiddag de volgende update binnengekomen. De Mini krijgt aanstaande maandag een grote beurt en tevens een verse APK.
Ik verwacht hierbij geen 'gekke' dingen, alleen zijn de remmen rondom ver versleten.

Tijd om deze dus maar meteen goed te vervangen. Ik heb gekozen voor een setje Tarox schijven met gebogen groef rondom in combinatie met de Tarox 114 remblokken.

Afbeelding

De schijven achter staan niet op de foto, deze kwamen pas later in de middag toen ik de foto's al gemaakt had...

Na de grote beurt en keuring van maandag kan ik me richten op het volgende project en dat is het interieur. Ik ben van plan om de achterbank er uit te halen en er dan iets moois van te maken. Een exacte invullen heb ik nog niet maar ik wil de bodem vlak maken en in ieder geval een strutbrace achter. Verder zal er iets van audio in komen, maar dan wel bescheiden.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de voortgang.

Ideeën zijn uiteraard welkom

Groetjes Wesley
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2011, 22:55

Je auto schreeuwt om een Coenmod! En als je dan toch bezig bent: Joeymod ;)

Verder: mooie kar hoor. :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

18 nov 2011, 23:40

Floor-is schreef:Je auto schreeuwt om een Coenmod! En als je dan toch bezig bent: Joeymod ;)

Verder: mooie kar hoor. :)
Dank U!
Een coenmod en joeymod staan in de planning, moet er alleen nog even tijd voor zien te maken :wink:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2011, 00:16

Die koplampringen in de kleur van de auto is trouwens wel mooier als je het mij vraagt, maar dat blijft natuurlijk persoonlijk :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

30 nov 2011, 18:55

Kleine update...

Na wat speurwerk op E-Bay alvast deze rear strut aangeschaft.
Het definitief verwijderen van de achterbank alsmede het verder
aanpassen van de achterkant gebeurt zodra ik weer wat vrije dagen heb :(

Hieronder wat foto's, excuses voor de mindere telefoonkwaliteit:

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,

Wesley
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

08 jan 2012, 14:04

Zoals de titel al doet verklappen heb ik mijn Mini voorzien van een zwarte hemel en alle stijlen etc.

De hemel heb ik bekleed met stof waarvan de vezels wat langer zijn zodat er een soort van weelderig effect ontstaat.
de stijlen en dergelijke heb ik zelf gespoten. Alles netjes gedemonteerd en net als het klokje en de binnenverlichting helemaal uit elkaar gehaald.
Ik bleef echter zitten met de zonnekleppen, niet wetende of ze in het zwart te bestellen zijn en wat dat eventueel zou gaan kosten ben ik een beetje eigenwijs geweest en heb ik ze gewoon geprobeerd te spuiten. Zoals op de eerste en laatste foto te zien is, is dit niet 100% gelukt, maar gelukkig kent mijn vader een interieur'nogwat' (ben even de naam kwijt). De zonnekleppen er weer afgehaald en met een speciale spuitbus bewerkt en vervolgens gespoten, waardoor het deze keer wel 100% goed gelukt is. Je kunt het er in ieder geval niet met je nagels af krabben, terwijl dat bij de eerste keer wel het geval was :(

De foto's zijn wat aan de donkere kant, behalve de laatste, die is met flits. Zo fel zal het dus nooit in de auto zijn en iedere keer als ik in de Mini stap ziet de hemel er helemaal strak zwart uit!

Hieronder foto's van het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het een geslaagde metamorfose!

Groetjes Wesley
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2012, 14:32

Zeker een geslaagd metamorfose! Ziet er mooi uit zo met zwarte hemel en stijlen wel iets om in je achterhoofd te houden. Ik vraag me alleen af hoe lang je er mee bezig bent geweest, want het lijkt me 'a hell of a job' om het zelf te doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die zonnekleppen niet vind opvallen hoor. Het kan komen door de foto, maar ik zie er niks raars aan. :wink:
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2012, 14:35

Mooie modificatie!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2012, 17:02

netjes gedaan man!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2012, 17:11

mushrop schreef:netjes gedaan man!
x2 ziet er heel goed uit!
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”