Mini S 2011 - JCW aero
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
vind dit geen onredelijk gebruik. Wat is er mis met een slipcursus op afgesloten terrein om de tegenwoordig nogal heftige winters te trotseren? denk dat verzekeringsmaatschappijen dit alleen maar moeten aanmoedigen. Alhoewel, met eigen auto...
Overigens erg dikke uitvoering!
Overigens erg dikke uitvoering!
- Snoeijr
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik woon in het centrum van het pittoreske Amsterdam....
Verlagen is idd niet geheel overbodig... Ben alleen bang dat dit een vrij dure ingreep is, en om dat nou te doen op een leasauto die ik over 4 jaar weer inlever.....Al kan ik hem ook overnemen na het contract...
Verlagen is idd niet geheel overbodig... Ben alleen bang dat dit een vrij dure ingreep is, en om dat nou te doen op een leasauto die ik over 4 jaar weer inlever.....Al kan ik hem ook overnemen na het contract...
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verlagingsveren kan je bij Cobra Suspension (aka coendek) al krijgen voor een zeer mooie prijs (100 euro ofzoiets) en kost niet veel moeite om te steken.
De duurdere (maar comfortabelere én lagere, mooiere) ingreep is aan de hand van een schroefset. Kan je bij Cobra ook al aan een redelijke prijs krijgen (500-600 euro?) en die dingen behouden nog redelijk hun waarde
De duurdere (maar comfortabelere én lagere, mooiere) ingreep is aan de hand van een schroefset. Kan je bij Cobra ook al aan een redelijke prijs krijgen (500-600 euro?) en die dingen behouden nog redelijk hun waarde

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dikke kart zeg!!!
en wees gerust, mijn leasemaatschappij (een van de lastigste van Nederland) vond het geen probleem dat ik zo'n cursus deed..
over het algemeen gaan ze ervanuit dat het de rijvaardigheid bevorderd
en wees gerust, mijn leasemaatschappij (een van de lastigste van Nederland) vond het geen probleem dat ik zo'n cursus deed..
over het algemeen gaan ze ervanuit dat het de rijvaardigheid bevorderd

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Snoeijr
- Leerling Mini lid
Bericht
Zelf veren vervangen ga ik niet aan beginnen, ik denk dat ik net de antenne zelf kan vervangen...
Maar al met al begint ook mijn verlanglijst gestaag te groeien sinds ik op dit forum rondhang.. Leuk, vroeger altijd (redelijk) fanatiek 205 GTI club lid geweest en...
Nu eerst maar een mailtje sturen naar MINI Amsterdam voor een prijsopgaaf JCW einddemper (inclusief montage
)

Maar al met al begint ook mijn verlanglijst gestaag te groeien sinds ik op dit forum rondhang.. Leuk, vroeger altijd (redelijk) fanatiek 205 GTI club lid geweest en...
Nu eerst maar een mailtje sturen naar MINI Amsterdam voor een prijsopgaaf JCW einddemper (inclusief montage

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
laat meteen je middendemper weghalen dan, vraag Ossie maar hoe vet dat is
die grijns van hem, krijgt ie niet meer van z'n gezicht

die grijns van hem, krijgt ie niet meer van z'n gezicht

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors