BlackFlank p14 new roof design!! :D
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nog zo'n ouwe knutselaar. Goed bezig. Lijkt me wel enorm priegelwerk...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Goed bezig met dat klussen ! Top!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
zo hier weer even een update.. ik heb van de week even een een aantal dingen aan mijn auto gedaan. namelijk een nieuwe speaker in me rechterportier gemonteerd en even een oliebeurtje.
de oude speaker kon denk ik niet meer tegen
op de foto is te zien dat de oude speaker(l) naar buiten is gekomen.

verder heb ik zelf een mijn olie en filter vervangen. al was dit nog een heel karwei.. het filterhuis zat zo vast, dat ik er een sleutel van een halve meter voor nodig heb gehad

ook de carterstop zat muurvast. ik denk dat de vorige eigenaar graag wat extra zekerheid wilde..
verder heb ben ik vandaag met school naar de autoshow in Essen (D) geweest . daar heb ik voor een joet een groot stickervel gekocht van 1 bij 1,5 meter.

hiermee wil ik de "gaten" in mijn aero achterbumper beplakken en ook nog de vlakken om mijn mistlampen aan de voorkant. hier over later meer...
de oude speaker kon denk ik niet meer tegen

op de foto is te zien dat de oude speaker(l) naar buiten is gekomen.

verder heb ik zelf een mijn olie en filter vervangen. al was dit nog een heel karwei.. het filterhuis zat zo vast, dat ik er een sleutel van een halve meter voor nodig heb gehad

verder heb ben ik vandaag met school naar de autoshow in Essen (D) geweest . daar heb ik voor een joet een groot stickervel gekocht van 1 bij 1,5 meter.

hiermee wil ik de "gaten" in mijn aero achterbumper beplakken en ook nog de vlakken om mijn mistlampen aan de voorkant. hier over later meer...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
ik heb mijn de vlakken rond mijn mistlampen zwart gemaakt (met wat hulp voor het knippen van de stickers
)

ik vind het heel dik!

ik vind het heel dik!

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
netjes, mooie hobby ruimte heb je daar.....wil ik ook....
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
ik ben vandaag weer lekker bezig geweest al zeg ik het zelf. ik heb stickers voor in de achterbumper geknipt. deze stickers heb ik er samen met koosie even op geplakt. koosie kwam ook nog met het idee om de chrome sierstrip boven het kenteken te "carbonizen". dus dit hebben we ook nog maar even gedaan en ik moet zeggen,, het eindresultaat mag er zeker wezen

- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
[quote="Shag"]goed bezig! Carbon accenten zijn
dat zijn ze zeker!!!
wil stiekem ook carbon spiegelkappen.
ja koosie ik heb al contact gehad met st. Piere maar ik krijg nu even niets meer van hem terug dus dat moet ik even afwachten...

dat zijn ze zeker!!!

ja koosie ik heb al contact gehad met st. Piere maar ik krijg nu even niets meer van hem terug dus dat moet ik even afwachten...
Onze sponsors