Samen met jou, maakt dat toch 2 tegen 1?YorkPower schreef:Mijn vader is voor en mijn moeder is tegen..

Problem solved!
Samen met jou, maakt dat toch 2 tegen 1?YorkPower schreef:Mijn vader is voor en mijn moeder is tegen..
Jah maar een moeder telt voor 3 heGreyCooperS schreef:Samen met jou, maakt dat toch 2 tegen 1?YorkPower schreef:Mijn vader is voor en mijn moeder is tegen..![]()
Problem solved!
Interesting!!MiniBen schreef:Heb net de verstralers en S grille besteld op mini genuine parts!![]()
277 pondjes = 320 euro! zal in totaal neerkomen op ongeveer 400 euro.
Voor de velgen kan je altijd het woord "veiligheid" in de mond nemen.MiniBen schreef:Volgens mij hebben wij dezelfde problemen man, zijnde ouders
Een bloemlezing:
"Besef eens dat je met een mooie auto rijd, en probeer eens wat te sparen voor als je met u vriendin alleen gaat wonen."
"Heeft uw vriendin dat graag dat je dat allemaal achter haar rug doet?"
"Ale bestel die verstralers dan maar, maar kom dan volgende maand niet af voor nieuwe velgen he."
Die laatste is trouwens een ferme streep door mijn rekening
Bij mijn was dat ook zo hoor.MiniBen schreef:Volgens mij hebben wij dezelfde problemen man, zijnde ouders
Een bloemlezing:
"Besef eens dat je met een mooie auto rijd, en probeer eens wat te sparen voor als je met u vriendin alleen gaat wonen."
"Ale bestel die verstralers dan maar, maar kom dan volgende maand niet af voor nieuwe velgen he."
Haha, wat die wintervelgen betreft, is niet nodig volgens de oudjes omdat de mini voorwielaandrijving heeftchris5150 schreef:Voor de velgen kan je altijd het woord "veiligheid" in de mond nemen.MiniBen schreef:Volgens mij hebben wij dezelfde problemen man, zijnde ouders
Een bloemlezing:
Zeg dat de originele gaan dienen voor winterbanden, en de nieuwe natuurlijk voor de zomer...
Als veiligheid al géén argument meer is...
Voor het chippen is het dan weer "verbruik" dat je moet gebruiken...
Dit gaat nl een ietsje naar beneden zolang je de/het pedaal niet constant door de vloer duwt natuurlijk...
Onze sponsors