Gave mini heb je daar!

Ga je vast en zeker veel van genieten!
Groet,
Mark
Hoi Floris, waarom kom je niet terug naar Utrecht, ... is toch veel leuker dan Almere of vergis ik me nouFloor-is schreef:Hoi Egon, welkom op ons forum!
Ik parkeer regelmatig naast een R56 S Laurel Edition in Amsterdam (er staan nog een paar JCW's en (nog) een GP daar in de buurt), dus wel een bekende verschijning voor mij
Heb zelf 25 jaar in Utrecht gewoond (Rijnsweerd, Vogelenbuurt, Lombok, centrum) dus ken het er wel een beetje
Hoi blue lobster,the blue lobster schreef:Welkom Egon.![]()
De MINI komt me bekend voor.![]()
Ik werk in Utrecht centrum (bij het station) en daar stond deze volgens mij aan de HG straat.
De MINI was van de verkoper bij Ekris is mij verteld.![]()
Veel MINI FUN.
ahhh dat is zielig voor jouw collega .... maar wellicht krijgt hij ook wel weer iets moois - mooiers ervoor terugLet's MINI schreef:Oh, dat is echt een gave MINI.. Zit ook een ontzettend mooi uitlaatsysteem onder.. En nu moet mijn arme collega afscheid gaan nemen van zijn MINI.. Maar volgens mij komt de MINI erg goed terecht... Have fun...
Dag biermagnaat, ik vind jouw "miereneukmodus" wel leuk hoor, ik kon er in ieder geval erg om lachenbiermagnaat schreef:Toffe uitvoering. Wat voor Mini had je hiervoor?
*miereneukmodus aan* En je opmerking dat de er 65 van in Nederland gemaakt zijn is technisch niet juist. Ook deze komt gewoon uit Engeland. *miereneukmodus uit*
Veel geluk ermee!
Hoi,GregBem schreef:Congrats met de MINI kerel!! Hij ziet er echt heel erg sjiek uit!
Als je graag gelijk naar een meet komt, wij organiseren er eentje in Antwerpen zondag! Kijk maar even in het topic!
Er zijn nog veel mensen van omgeving Utrecht ed die komen
Tot snel!
Onze sponsors