Mijn Cooper S
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Het is de eerste schade op mn MINI
Idd, hier word ik niet vrolijk vanWimS schreef:Zodan daar wordt je ook niet vrolijk van![]()
Sterkte met de afhandeling , en dat hij maar weer snel opgeknapt is

- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
, maar als het netjes gefixed wordt is hij zo weer de oude
Ps in Vlaardingen gebeurt ?
Ja dat is idd wel even pijnlijkBlack_Devil schreef:Idd, hier word ik niet vrolijk vanWimS schreef:Zodan daar wordt je ook niet vrolijk van![]()
Sterkte met de afhandeling , en dat hij maar weer snel opgeknapt isHet is de eerste schade op mn MINI

MCS 2004
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Nee in Leiden, onderweg naar mn werk.WimS schreef:Ja dat is idd wel even pijnlijkBlack_Devil schreef:Idd, hier word ik niet vrolijk vanWimS schreef:Zodan daar wordt je ook niet vrolijk van![]()
Sterkte met de afhandeling , en dat hij maar weer snel opgeknapt isHet is de eerste schade op mn MINI
![]()
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kon je er nog wel mee rijden ?Black_Devil schreef:Nee in Leiden, onderweg naar mn werk.WimS schreef:Ja dat is idd wel even pijnlijkBlack_Devil schreef:
Idd, hier word ik niet vrolijk vanHet is de eerste schade op mn MINI
![]()
MCS 2004
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Ja ik kon er nog gewoon mee rijden. Alleen liep het achterwiel een beetje aan als ik over een drempeltje reed.Voor de rest geen rare trillingen ofzo.Ik was hier wel blij mee want wilde hem graag hier bij Kalsfbeek laten maken zodat ik zeker weet dat er originele onderdelen worden gebruikt..Als ik de Mini had laten afslepen dan is het maar de vraag wie/waar hij gemaakt wordt.WimS schreef:Kon je er nog wel mee rijden ?Black_Devil schreef:Nee in Leiden, onderweg naar mn werk.WimS schreef:
Ja dat is idd wel even pijnlijk, maar als het netjes gefixed wordt is hij zo weer de oude
![]()
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus je bakkie is daar wel in goede handen
Nou maar hopen dat je hem weer snel terug hebt , zodat ik je misschien eens een keer in Vlaardingen kan spotten
Ik heb me mini ook altijd in onderhoud bij kalfsbeek en heb hier goede ervaringen meeBlack_Devil schreef:Ja ik kon er nog gewoon mee rijden. Alleen liep het achterwiel een beetje aan als ik over een drempeltje reed.Voor de rest geen rare trillingen ofzo.Ik was hier wel blij mee want wilde hem graag hier bij Kalsfbeek laten maken zodat ik zeker weet dat er originele onderdelen worden gebruikt..Als ik de Mini had laten afslepen dan is het maar de vraag wie/waar hij gemaakt wordt.WimS schreef:Kon je er nog wel mee rijden ?Black_Devil schreef:
Nee in Leiden, onderweg naar mn werk.

Dus je bakkie is daar wel in goede handen

Nou maar hopen dat je hem weer snel terug hebt , zodat ik je misschien eens een keer in Vlaardingen kan spotten

MCS 2004
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Als het goed is isty over twee weken weer klaar, De komende tijd ga ik vld onveilig maken met een vervangende Mini.
Tot meetz
BMW kalfsbeek heeft een goede eerste indruk achtergelaten bij mij, erg professioneel en behulpzaam.Mooie schade afdeling ook trouwens!!WimS schreef:Ik heb me mini ook altijd in onderhoud bij kalfsbeek en heb hier goede ervaringen meeBlack_Devil schreef:Ja ik kon er nog gewoon mee rijden. Alleen liep het achterwiel een beetje aan als ik over een drempeltje reed.Voor de rest geen rare trillingen ofzo.Ik was hier wel blij mee want wilde hem graag hier bij Kalsfbeek laten maken zodat ik zeker weet dat er originele onderdelen worden gebruikt..Als ik de Mini had laten afslepen dan is het maar de vraag wie/waar hij gemaakt wordt.WimS schreef:
Kon je er nog wel mee rijden ?![]()
Dus je bakkie is daar wel in goede handen![]()
Als het goed is isty over twee weken weer klaar, De komende tijd ga ik vld onveilig maken met een vervangende Mini.
Tot meetz
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Mijn Mini is weer helemaal hersteld, ben blij dat ik mijn eigen bakkie weer terug heb
Prima service gehad bij Kalfsbeek en super mooi hersteld

Prima service gehad bij Kalfsbeek en super mooi hersteld

- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
..Was idd knap balen!!
ThnxLeen schreef:Zo dat was een lelijke schadeGelukkig weer opgelost
Heel veel plezier en weer veel veilige kilometers ermee.

- Leen
- Enthousiast
Bericht
Ja dat geloof ik goed. Ik heb een kleine 3 jaar geleden ook een behoorlijke schade (total Loss) gehad en die wagen had ik toen, op 1 dag na, een maand. ik heb staan huilen als een kleine jongen kan ik je vertellen. Gelukkig hadden wij zelf niets en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Onze sponsors