X2GreyCooperS schreef:Wat voor wielen zijn het eigenlijk...zijn wel lekker stoeprand gevoelig volgens mij

Ik heb nu winterwielen eronder zitten en het is onder 0 dus laat ik ze mooi eronder zittenfrankie schreef:Aan de foto te zien ook lekker zonnigspeedy schreef:NiceWeet niet welk weer het in lochem is maar hier is het prachtig weer
Dus eronder met die dikke wielen !
![]()
welk merk zijn deze velgen orgineel zijn ze van tenzo alleen die levert ze niet in het grijsReinierktm schreef:Zo de wieltjes zitten eronder, sneeuw weg en het gaat toch niet meer vriezen haha (hoop ik)
Ik ga nog wel 3cm lager ongv, alleen even kijken hoe ik dat ga doen, met veren of gehele verlagingsset..
Zit ook nog zwaar te twijfelen over een nieuwe uitlaat, denk dat ik dat ook maar ga doen..
Dus heeft iemand intresse in een orginele cooper s uitlaat, laat het mij dan weten!
Ik heb echt werkelijk waar geen flauw idee welk merk het isfranklyn85 schreef:welk merk zijn deze velgen orgineel zijn ze van tenzo alleen die levert ze niet in het grijsReinierktm schreef:Zo de wieltjes zitten eronder, sneeuw weg en het gaat toch niet meer vriezen haha (hoop ik)
Ik ga nog wel 3cm lager ongv, alleen even kijken hoe ik dat ga doen, met veren of gehele verlagingsset..
Zit ook nog zwaar te twijfelen over een nieuwe uitlaat, denk dat ik dat ook maar ga doen..
Dus heeft iemand intresse in een orginele cooper s uitlaat, laat het mij dan weten!