Met hammerite rood , de boord van de remschijven zilvergrijs .
Eerst goed afgewreven met staalborstel ( ook op boormachine) , opschuren , ontvetten en dan 3 lagen erop . Heb dat op mijn vorige wagen ook gedaan en na 2 jaar hangde dat daar nog mooi aan , en die zijn remmen stonden dikwijls warm .Succes.
ja nu zou ik er graag ne keer rode veren laten inplaatsen .
Anto's Cooper S
- Anto
- Be Mini
- Anto
- Be Mini
Bericht
volgende week nieuwe lagers erin achter , aircocheck gebeurd ( twas nie echt koude lucht en met de zomer die er hopelijk aankomt) , bougies verwisselt .
Sportluchtfilter juist aangekomen met de postman.
Dat we toch nog een jaartje ( max 2) kunnen rijden met de cooper en dan op zoek naar een S ( of jcw)
Moeten nog andere voorbanden op ; weet nog niet wat ( kumho , falken , hankook ?)
En de witte band moet nog op de motorkap .( gelijk vb in galerij)
en een sparco 3-spaaks moet er ook nog in , goedkoper dan een mini-sportstuur.(cruise control en mf bedieningen wegen niet op tegen een rallystuur , wat een echte hobby is van mij ( zie gallerij , even een fotoke bijgezet van mij aan het stuur )
Sportluchtfilter juist aangekomen met de postman.
Dat we toch nog een jaartje ( max 2) kunnen rijden met de cooper en dan op zoek naar een S ( of jcw)
Moeten nog andere voorbanden op ; weet nog niet wat ( kumho , falken , hankook ?)
En de witte band moet nog op de motorkap .( gelijk vb in galerij)
en een sparco 3-spaaks moet er ook nog in , goedkoper dan een mini-sportstuur.(cruise control en mf bedieningen wegen niet op tegen een rallystuur , wat een echte hobby is van mij ( zie gallerij , even een fotoke bijgezet van mij aan het stuur )
Laatst gewijzigd door Anto op 22 jun 2012, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Buzzzz
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Oef hier word je niet blij van. Het is niet te hopen dat dit bij mij gebeurd.
Heb je nog een filmpje of iets waar het geluid op staat met de sportfilter ik ben wel benieuwd.
Heb je nog een filmpje of iets waar het geluid op staat met de sportfilter ik ben wel benieuwd.
Mini Mayfair 1991 ~ Mini Cooper 2004 ~ Mini ... Clubman [Coming Soon?]
Onze sponsors