Dave's Electric Blue R53 (F1 trip foto dump P23)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2012, 10:27

dqs23 schreef:dan lijkt de wachttijd minder lang :lol:
De wachttijd bij de Disney attracties? Of de wachttijd op je R53? :roll: :mrgreen:

mooi bakkie 8) 8)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

27 mei 2012, 10:37

:mrgreen:

Nice ride ! 8)
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2012, 11:33

Mooi bakkie 8)
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2012, 19:02

Veel plezier met je EB speeltje en tot meets!
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jun 2012, 12:38

frankie schreef:
dqs23 schreef:dan lijkt de wachttijd minder lang :lol:
De wachttijd bij de Disney attracties? Of de wachttijd op je R53? :roll: :mrgreen:

mooi bakkie 8) 8)
Beide :P De wachttijd voor de R53 lijkt korter omdat we op vakantie zijn en de wachttijd in bij de attracties lijkt korter omdat dan daydream ik over wat ik allemaal aan de R53 ga tunnen. :lol:
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jun 2012, 12:58

Hij is binnen. Donderdag terug van vakantie en Vrijdag mag ik hem ophalen, wat kan leven toch fijn zijn.

Eerst even snel de K&N Typhoon lucht filter uitbouwen want de dealer wou hem niet hebben. :s (gezien die niet past op de R53 te koop dus binnen kort) En dan rijen maar. Eenmaal bij de dealer aangekomen stond de EB netjes al buiten en helemaal klaar. Na alle nodigde papier werk hebben afgerond en de winter banden geruild (mijn 15" stalen velgen voor zijn 17"R98, wel behandeling nodig maar toch goeie deal vond ik) en natuurlijk even afscheid nemen van de R50 kunnen we richting huis.

Op de terug weg redelijk rustig gereden, alleen af en toe bij inhalen even intrappen om die verslavende compressor geluid te horen. :wink:

Thuis aangekomen gelijk even wassen en wat fotos nemen....betere en interieur foto komen nog.....

Happy Happy Happy

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 jun 2012, 13:05

Het K&N-filter kan je in je airbox bouwen als je wilt :)
sander_r53 schreef:Filter aangepast:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deel 2 van de luchtfilter-mod:

Afbeelding
Een soldeerbout is altijd handig :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En een beetje kit

Afbeelding
Gat parafanplaat. Hier nog te klein

Afbeelding

Resultaat: Een custom K&N hybrid airbox ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jun 2012, 14:19

BMX schreef:Het K&N-filter kan je in je airbox bouwen als je wilt :)
thanks, das zeker een optie, leuke zondag middag klusje en zo te zien goed te doen. Ik twijfel nog welke CAI ik wil:
Cravenspeed, Alta, M7 of DIY. Momenteel neig ik naar de Alta puur omdat ik veel goede reviews hier en daar heb gelezen en vooral de mooi sound er uit komt, maar de cravenspeed vind ik wel mooiere oplossing ivm de mooie glasplaat en als die net zo goed en mooi klinken als de alta dan is me keus gemaakt denk ik. Graag jullie advies. Wat is zoek is dezelfde sound ik had bij Typhoon, mooi donkere geluid bij gas geven. PK winst maak me niet zoveel uit, die haal ik wel ergens anders vandaan.
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

02 jun 2012, 17:30

lekkere bak man !! echt super kleur !! dat blauw :-))
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2012, 18:49

DaveF of standaard JCW. Maar dat had je al via de app laten weten :mrgreen:

Binnenkort even meeten gozer, kun je het even horen. Ik heb DaveF :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2012, 19:03

Bij mij zit er een M7 onder de kap en die klinkt ook lekker :D
Gefeliciteerd met je mooie electric blue bolide 8)
Twix
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

02 jun 2012, 19:21

Lekker bakkie! Ik denk dat ik de velgen stiekem mooi vind.

Het enige wat ik persoonlijk mis zijn de strepen op de motorkap.
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jun 2012, 20:14

mushrop schreef:DaveF of standaard JCW. Maar dat had je al via de app laten weten :mrgreen:

Binnenkort even meeten gozer, kun je het even horen. Ik heb DaveF :wink:
Sounds like a plan Rob. Heb morgen standby dienst dus ben gewoon thuis tot 16uur en de kids zijn 's middags naar de kerk. Of na 16uur kom ik bij jouw kan ook, app het maar.

Is er geen foodstrip meet binnen kort, kom even beurten.
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jun 2012, 20:18

Bedankt allemaal voor de mooie complimenten, ben er zeker blij mee met deze R53. Nu begint het leukste gedeelte pas.

@twix Strepen had ik op de Indi Blue en vond het helemaal vet, met de EB wou ik ook gelijk zetten maar vind de clean look ook wel wat hebben, dus ik ben er nog niet uit.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2012, 02:04

dqs23 schreef:
BMX schreef:Het K&N-filter kan je in je airbox bouwen als je wilt :)
thanks, das zeker een optie, leuke zondag middag klusje en zo te zien goed te doen. Ik twijfel nog welke CAI ik wil:
Cravenspeed, Alta, M7 of DIY. Momenteel neig ik naar de Alta puur omdat ik veel goede reviews hier en daar heb gelezen en vooral de mooi sound er uit komt, maar de cravenspeed vind ik wel mooiere oplossing ivm de mooie glasplaat en als die net zo goed en mooi klinken als de alta dan is me keus gemaakt denk ik. Graag jullie advies. Wat is zoek is dezelfde sound ik had bij Typhoon, mooi donkere geluid bij gas geven. PK winst maak me niet zoveel uit, die haal ik wel ergens anders vandaan.
Ik heb op de grijze de Cravenspeed: geniaal geluid werkelijk! (De Alta is ongeveer vergelijkbaar verwacht ik)
Op de GP heb ik de JCW-box (de-flapped), veel minder beleving.
Heb nog een Dave.F liggen, twijfel wat ik ermee zal doen, of in de GP of verkopen..

Je kar is top, op die Worx velgen na.. Ik heb niks tegen GP-velgen, maar deze imi's vind ik gewoon erg lelijk :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)

Terug naar “Show your ride”