:D
- boiydiego
- Enthousiast
Bericht
klopt speedy !!! volledig mee eens maar kben gewoon iemand die de lat hoog legt ivm auto's en optische tuning , komt omdat ik in hart en nieren eigenlek een vag man ben en altijd op de duitse standaards heb geleeft tiefer und breiter , en minder is meer ,geen autotuning meetings voormij etc bv , en tis nu 1maal dat echter vag,ers airride haten
vandaar de reactie op airride in hun ogen zijn dat watjes en omdat ik zeg dat die kleur ni mooi is gaat die jongen niet gekrenkt zijn hoor dat was zijn keuze bij aankoop , en dat ze zeggen dat hij namaak wielen heeft ook niet en moest hij dan gekrenkt zijn ligt het aan zichzelf als je het doet doe het dan goed !!!!

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ik het niet echt mee eens, ik kom ook uit de VAG wereld en ben er nog steeds actief. Daar rijden hele mooie auto's op air rond. En om eerlijk te zijn, ben ik er tot nu toe binnen de VAG wereld meer op air tegen gekomen dan binnen de Mini wereld...boiydiego schreef:klopt speedy !!! volledig mee eens maar kben gewoon iemand die de lat hoog legt ivm auto's en optische tuning , komt omdat ik in hart en nieren eigenlek een vag man ben en altijd op de duitse standaards heb geleeft tiefer und breiter , en minder is meer ,geen autotuning meetings voormij etc bv , en tis nu 1maal dat echter vag,ers airride hatenvandaar de reactie op airride in hun ogen zijn dat watjes en omdat ik zeg dat die kleur ni mooi is gaat die jongen niet gekrenkt zijn hoor dat was zijn keuze bij aankoop , en dat ze zeggen dat hij namaak wielen heeft ook niet en moest hij dan gekrenkt zijn ligt het aan zichzelf als je het doet doe het dan goed !!!!
- boiydiego
- Enthousiast
Bericht
juist dat je er ziet , dat zie je bij elk merk airride alleen het zijn GEEN DIE HARDS dat is zeker echte vag'ers hangen 1 stickertje op hun auto behalve dan de oldskoolers
met NO f**k AIRRIDE

maar moet wel zeggen de tijden zijn sterk verandert in de vag scene wothersee was niet meer wat het geweest was over 8 jaar terug , veel audi's nu die eigenlek van de bank zijn en gasten die hele dag boterhame met choco eten om hun pretje te kunnen betalen
voorbeeld hieronder

maar moet wel zeggen de tijden zijn sterk verandert in de vag scene wothersee was niet meer wat het geweest was over 8 jaar terug , veel audi's nu die eigenlek van de bank zijn en gasten die hele dag boterhame met choco eten om hun pretje te kunnen betalen

Onze sponsors