Onze mini Seven, net opgehaald
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel rijplezier met je nieuwe aanwinst 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Ciske
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik vond de apk eigenlijk nog best wel lang en heb het daar niet over gehad.
Ik heb nog geen contact gehad met de garage over de apk papieren en ik zal dat morgen eerst doen, ik heb de auto vrijdag opgehaald en er nog geen tijd voor gehad, ik mag aannemen dat hun zorgen voor de apk papieren of wanneer ze kwijt zijn nieuwe apk-papieren of wanneer dat niet mogelijk is dat ie dan opnieuw gekeurd wordt op hun kosten.
Ik ben daarnet trouwens onder het voetballen (jazeker onder het voetballen
) nog even een rondje gaan rijden en hoorde toen ik weer terug de straat in reed een kleine zoem onder de motorkap uitkomen, bij stapvoets rijden, met het raam open en wanneer ik aan het stuur draai werd dat meer, maar een zacht zoemetje...vooral als ik stil sta en dan draai aan het stuur, heb hier even op het forum naar gezocht maar dat is normaal, dat is de stuurbekrachtiging.... tja.. ik heb nog geen werkende radio dus dan ga ik overal op letten...
Voor de rest ben ik de auto iedere keer beetje voor beetje nog beter aan het schoonmaken en poetsen... vandaag is ie denk ik best wel zuinig geweest, heel de dag in Zeeland rondgereden en dat zijn allemaal 80 wegen, ik ben erg benieuwd wat het verbruik zal zijn, als ik de verbruiksmeter moet geloven zal het echt super gunstig zijn.... we zullen zien, wij zijn trouwens heel rustige rijders.
Iedereen weeer bedankt voor de complimenten en antwoorden....
Oja ik heb op het glimmende gedeelte van het dashboard wat krasjes zitten, kunnen die eruit gepolijst worden? op de foto lijkt het heel erg door de flitser... het is niet heel erg maar het zou moooi zijn als dat zou kunnen met poets ofzo.

Groetjes Ciske.
Ik heb nog geen contact gehad met de garage over de apk papieren en ik zal dat morgen eerst doen, ik heb de auto vrijdag opgehaald en er nog geen tijd voor gehad, ik mag aannemen dat hun zorgen voor de apk papieren of wanneer ze kwijt zijn nieuwe apk-papieren of wanneer dat niet mogelijk is dat ie dan opnieuw gekeurd wordt op hun kosten.
Ik ben daarnet trouwens onder het voetballen (jazeker onder het voetballen

Voor de rest ben ik de auto iedere keer beetje voor beetje nog beter aan het schoonmaken en poetsen... vandaag is ie denk ik best wel zuinig geweest, heel de dag in Zeeland rondgereden en dat zijn allemaal 80 wegen, ik ben erg benieuwd wat het verbruik zal zijn, als ik de verbruiksmeter moet geloven zal het echt super gunstig zijn.... we zullen zien, wij zijn trouwens heel rustige rijders.
Iedereen weeer bedankt voor de complimenten en antwoorden....
Oja ik heb op het glimmende gedeelte van het dashboard wat krasjes zitten, kunnen die eruit gepolijst worden? op de foto lijkt het heel erg door de flitser... het is niet heel erg maar het zou moooi zijn als dat zou kunnen met poets ofzo.

Groetjes Ciske.
Onze sponsors