mijn nieuwe clubman JCW
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Moooooi man
Mooi die rode accenten in het interieur, en die striping vindt ik ook
.
Mooie kleine kenteken sticker, veel beter dan die gele grote NL monsters
, foeilelijk voor op een nice ride.
Een very nice Clubbie, ik zou hem graag live willen ontmoeten
Greetz Karin.

Mooi die rode accenten in het interieur, en die striping vindt ik ook

Mooie kleine kenteken sticker, veel beter dan die gele grote NL monsters

Een very nice Clubbie, ik zou hem graag live willen ontmoeten

Greetz Karin.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
- Vanmolstijn
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor de leuke reacties. Ik ben zeker van plan om eens naar een meeting te komen. 1 van mijn vrienden heeft dit jaar ook een jcw gekocht en we zouden samen eens een paar meetings doen. In verband met het olieverbruik. Mij hebben ze aangeraden om elke 2000 km de olie te controleren. Nu moet ik ook de eerste 2000 km rustig inrijden. Maar wat is rustig? Ik probeer niet hoger dan 4000 toeren te gaan en niet plankgas te geven. Niet boven de 160 op de snelweg. Is het volgens jullie aangeraden om extra garantie bij te kopen. Ik heb een voorstel gekregen van de garage om drie baar bij te kopen. Prijs is wel rond de 800 €. Vinden jullie dit een must voor deze wagen?
Groeten stijn
Groeten stijn
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
3 jaar garantie voor 800 euro? Zou ik zeker doen! Een grote reparatie aan je motor is al gauw meer dan 800 euro.
Dus 2 jaar MINI next + 3 jr extra is 5 jaar veilig..
Hele gave bak!!
Dus 2 jaar MINI next + 3 jr extra is 5 jaar veilig..
Hele gave bak!!
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Was ook bedoeld voor de toekomst
boris_brznjef schreef:gefeliciteerd en veel rijplezier. Dit is een gloednieuwe dus dat zal toch wel meevallen met het olieverbruik? Lijkt me dat ie hem nu eerst goed inrijdt?Dr. Evil schreef:Hele dikke Mini !!je moet een keer naar de meeting(s) komen want wil deze graag zien
![]()
![]()
Mooie koop waar je ZEKER geen spijt van gaat krijgen !![]()
En over het algemeen houden JCW's wel van een slokje olie, weet niet hoe dat bij deze zit, maar altijd goed in de gaten houden
Was ook bedoeld voor de toekomst

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Prachtige JCW Clubman
!! Heel veel plezier met deze ride en inderdaad doe de eerste 2000 km rustig aan, max 4000 toeren. Regelmatig olie controleren is geen overbodige luxe
.

- Vanmolstijn
- Nieuw Lid
Bericht
Ja ga zeker eens wat foto's met Seba gaan nemen. Is 1 van mijn beste vrienden, en we werken elke dag samen. Hij had eerst een JCW gekocht en ik was direct verkocht van zijn wagen. Heb dan ook beslist om een mini te kopen maar ben gegaan voor de clubman omdat ik ook een zoontje van 4 jaar heb die ook nog comfortabel mee moest.
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Gaaf man,, jullie hebben alle 2 een geweldige keuze gemaakt,, gooi zo nog even op de buik,, ( verlaag ze ) en je kan er verder weinig meer aan verandere
Vanmolstijn schreef:Ja ga zeker eens wat foto's met Seba gaan nemen. Is 1 van mijn beste vrienden, en we werken elke dag samen. Hij had eerst een JCW gekocht en ik was direct verkocht van zijn wagen. Heb dan ook beslist om een mini te kopen maar ben gegaan voor de clubman omdat ik ook een zoontje van 4 jaar heb die ook nog comfortabel mee moest.
Gaaf man,, jullie hebben alle 2 een geweldige keuze gemaakt,, gooi zo nog even op de buik,, ( verlaag ze ) en je kan er verder weinig meer aan verandere

Onze sponsors