Aan plezier mankeert het inderdaad nietJJJJ schreef:Welkom op t forum!
Veel plezier met die mooie GP, maar dat zal vast wel lukken

Danku!hardtailracer schreef:hoi,
prachtige wagen! veel plezier er mee.
kan het zijn dat ik u of de vorige eigenaar al eens in regio antwerpen heb gespot?
mss binnekort toch werk maken van die gp-meeting!
grtz!
18/5 heb ik er eentje gespot in schilde, was helaas niet met mijn eigen gp maar met de golf van mn vriendin :-(GP1331 schreef:Danku!hardtailracer schreef:hoi,
kan het zijn dat ik u of de vorige eigenaar al eens in regio antwerpen heb gespot?
grtz!
De vorige eigenaar lijkt me sterk aangezien ik hem uit Duitsland ingevoerd hebt, ikzelf kom wel regelmatig op de ring richting Gent, voor de rest kom ik regelmatig in Mechelen en Lier. Waar zou je me gezien hebben denk je?
Inderdaad, lijkt me een zeer leuk idee!
Toen had ik hem nog niet, misschien een ander lid van de Club?hardtailracer schreef:18/5 heb ik er eentje gespot in schilde, was helaas niet met mijn eigen gp maar met de golf van mn vriendin :-(GP1331 schreef:Danku!hardtailracer schreef:hoi,
grtz!
De vorige eigenaar lijkt me sterk aangezien ik hem uit Duitsland ingevoerd hebt, ikzelf kom wel regelmatig op de ring richting Gent, voor de rest kom ik regelmatig in Mechelen en Lier. Waar zou je me gezien hebben denk je?
Inderdaad, lijkt me een zeer leuk idee!
Hij is, voor zover ik kan zien en weet, volledig origineel. Heb er zelf nog niets aan aangepast. Ik vind wel dat hij zeer goed de bocht door gaat om op standaard dempers en veren te rijden...hardtailracer schreef:neen is nog geen lid helaas :-(
is jouw wagen volledig origineel, of heb je her en der al iets aangepast?
grtz!
Oliekoeler MET thermostaat kan nooit geen kwaad..Tenzij je rijd als een slak..hardtailracer schreef:mij is oliekoeler + thermostaat ook al aangeraden geweest, maar merk je daar wel voldoende van? Gebruik de wagen weinig (max 20000km per jaar) en lig ook niet constant tegen de rode zone te trekken...
Ik vind ze niet echt super stoppen. Ik denk inderdaad dat ik best je raad opvolg en eerst dat eens probeer. Een idee van welke blokjes? Carbo lorraine? Feredo?cooperke s schreef:Welkom!
Waarom andere remmen?
GP remmerij zijn goed genoeg,althans de klauwen en schijven.Alleen andere remolie erin en nieuwe pads en je zal direct het verschil merken..Vermoedelijk is de remolie nog nooit vervangen lol!!
Oliekoeler en thermostaat is een verstandige keuze!
T.
zou zowiezo altijd met thermostaat nemen om problemen in de winter te voorkomen,cooperke s schreef:Oliekoeler MET thermostaat kan nooit geen kwaad..Tenzij je rijd als een slak..hardtailracer schreef:mij is oliekoeler + thermostaat ook al aangeraden geweest, maar merk je daar wel voldoende van? Gebruik de wagen weinig (max 20000km per jaar) en lig ook niet constant tegen de rode zone te trekken...
Onze sponsors