haha laat je niet gek maken door alle verlagerts hier, die van mij is ook nog OEM hoogte en blijft dat ook ondanks herhaaldelijke "verlagen!" reactiesOraan57 schreef:Ik ga elke jaar op wintersport. Deze worden mijn winterbandenset en de R113 word mijn zomerbanden set..boris_brznjef schreef:dikke bak! Erg mooi. Waarom nu al op zoek naar nieuwe velgen als je ze ook had kunnen bestellen?
Nee geen glimmertjes dat past echt niet bij deze brute zwarte bak. Chroom accenten kan perfect maar een swarovski logo is echt zonde!
En wat heeft iedereen met verlagen hier? Ik woon hier in een straat van die in rdam begint en in capelle eindigt. (Gravenweg) hier heb je vreselijke drempels tot aan mijn huis al 5 .. Ik heb zo straks niks over denk ik als ik het verlaag..
Ida en pretty cooper hadden Bling bling op de coopers en ook de logo's heb ik al voorbij zien komenShag schreef:haha laat je niet gek maken door alle verlagerts hier, die van mij is ook nog OEM hoogte en blijft dat ook ondanks herhaaldelijke "verlagen!" reactiesOraan57 schreef:Ik ga elke jaar op wintersport. Deze worden mijn winterbandenset en de R113 word mijn zomerbanden set..boris_brznjef schreef:dikke bak! Erg mooi. Waarom nu al op zoek naar nieuwe velgen als je ze ook had kunnen bestellen?
Nee geen glimmertjes dat past echt niet bij deze brute zwarte bak. Chroom accenten kan perfect maar een swarovski logo is echt zonde!
En wat heeft iedereen met verlagen hier? Ik woon hier in een straat van die in rdam begint en in capelle eindigt. (Gravenweg) hier heb je vreselijke drempels tot aan mijn huis al 5 .. Ik heb zo straks niks over denk ik als ik het verlaag..![]()
Mooie Roadster, gave kleurstelling ook zo met dat bruine interieur. Bling op je embleem ben ik geen fan van, maar uniek is het wel! (volgens mij niemand hier die dat heeft?)
Begint mij wel op te vallen dat veel mensen met cobra 1 set last hebben van geluidjes tijdens het rijdenDennisvdh schreef:Eens met Shag.. verlagen kan alleen maar extra problemen geven, ondanks dat het veel mooier staat en de wegligging meestal beter is
Ik heb mijn MINI ook verlaagd, maar je moet zo voorzichtig zijn met drempels, stoepranden enz. Ook heb ik meer vreemde geluidjes door de schroefset. Plus je banden slijten veel sneller schuin af, omdat je meer camber creëert.
Maar een prachtige Roadster heb je daar!
Onze sponsors