Friso89's MCS R56 50 Mayfair
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Heel erg gefeliciteerd met deze schitterend mooie MINI!!
De Mayfairs zijn erg mooie chique uitvoeringen en in een S is hij nog zeldzamer.
Geniet ervan! Op een meet maar eens gauw in het echt bewonderen.

De Mayfairs zijn erg mooie chique uitvoeringen en in een S is hij nog zeldzamer.
Geniet ervan! Op een meet maar eens gauw in het echt bewonderen.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- reeseend
- One wheel wonder
Bericht
Friso89's MCS R56 50 Mayfair
Mooie Mayfair, ziet er (op de foto) haast ongebruikt uit!
Over de plofkes; Beek levert software om de koelvloeistof temperatuur van een S binnen de perken te houden. In de laatste versie hiervan wordt bij lage toerentallen een iets rijker mengsel ingespoten dan standaard, dit omdat een rijker mengsel niet zo heet verbrandt als een arm mengsel en daarmee de oorzaak van al te veel warmteontwikkeling bij de S al deels weggenomen wordt.
Maarr.. een leuk bijverschijnsel van een rijker mengsel is dat de uitlaat weer/meer gaat ploffen.
Ik weet helaas niet of je hiervoor een Sportstand nodig hebt.
Over de plofkes; Beek levert software om de koelvloeistof temperatuur van een S binnen de perken te houden. In de laatste versie hiervan wordt bij lage toerentallen een iets rijker mengsel ingespoten dan standaard, dit omdat een rijker mengsel niet zo heet verbrandt als een arm mengsel en daarmee de oorzaak van al te veel warmteontwikkeling bij de S al deels weggenomen wordt.
Maarr.. een leuk bijverschijnsel van een rijker mengsel is dat de uitlaat weer/meer gaat ploffen.
- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Friso89's MCS R56 50 Mayfair
Bedankt!
Groet,
Friso
Komt goed! De MINI-Maasrit is me heel erg goed bevallen, dus bij andere ritten zal ik me ook eens aansluiten!Sepp schreef:Op een meet maar eens gauw in het echt bewonderen.

Klopt hij is nog in nieuwstaat (oke, misschien op 4 of 5 steenslagplekjes na)reeseend schreef:ziet er (op de foto) haast ongebruikt uit!
Oke, ik zal tegen de tijd dat hij is geïmporteerd etc. wel eens informeren over de mogelijkheden. Ik vind het toch wel bij de MCS passen als de uitlaat een beetje knalt, net zoals de R53 dat ook deed!reeseend schreef:Over de plofkes; Beek levert software om de koelvloeistof temperatuur van een S binnen de perken te houden. In de laatste versie hiervan wordt bij lage toerentallen een iets rijker mengsel ingespoten dan standaard, dit omdat een rijker mengsel niet zo heet verbrandt als een arm mengsel en daarmee de oorzaak van al te veel warmteontwikkeling bij de S al deels weggenomen wordt.

Groet,
Friso
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Klopt, ik vind het ook wel iets unieks hebben. Weer eens wat anders dan wit of zwartEster schreef:De strepen hebben exact dezelfde kleur als het interieur.MartijnGizmo schreef:De kleur van de strepen vind ik niet heel geweldig, maar dat interieur is echt top!

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors