Matt's R53: GP2 diff, pag 13
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
idd, van Adriaan geleerd. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MattK
- Mod virus alert!
Bericht
Helaas begon mijn koppeling te slippen dus maar een nieuwe set besteld. Binnenkort maar er in dan kan ik weer rijden.
Binnenkort wel mijn setje Side markers ophalen
Voor een heel leuk prijsje kunnen regelen.
Ook tussendoor nog even op vakantie, duurt nog een maandje maar ook daar weer even kijken voor Mini onderdeeltjes!
Binnenkort wel mijn setje Side markers ophalen

Ook tussendoor nog even op vakantie, duurt nog een maandje maar ook daar weer even kijken voor Mini onderdeeltjes!
- MattK
- Mod virus alert!
Bericht
Inmiddels de Mini een paar dagen geleden terug gehad met een verse nieuwe koppeling met normaal vliegwiel.
Rijdt weer super!
Had ook al wat leuke goodies gekocht in Essen dus vandaag maar even wat tijd vrij gemaakt

Binnenkort mn Side markers ophalen en in Januari monteren.
Staan nog wat to-do dingetjes op mijn lijstje
Rijdt weer super!
Had ook al wat leuke goodies gekocht in Essen dus vandaag maar even wat tijd vrij gemaakt

Binnenkort mn Side markers ophalen en in Januari monteren.
Staan nog wat to-do dingetjes op mijn lijstje

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
2 riemen?
Maar ga je van genieten die pully!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MattK
- Mod virus alert!
Bericht
Beter gelijk 1 reserve dan maar.
Als ik terug kom van vakantie maar eens zien wanneer de pulley er op gaat en dan uiteraard genieten!
Plezier heb ik er altijd met sleutelen.
Vanavond ook m'n Side markers ophalen!
Wie weetfranklyn85 schreef:15% Pully is vaak het begin van meeeeer

Heb meteen maar 2 riemen genomen voor de prijs. Zijn hier (in amerika) ongeveer een euro of 15 per stuk.BMX schreef:2 riemen?
Beter gelijk 1 reserve dan maar.
Als ik terug kom van vakantie maar eens zien wanneer de pulley er op gaat en dan uiteraard genieten!
Ik doe m'n bestkwiebje schreef:MINI wordt voorzien van hele mooie mods! Veel plezier met sleutelen

Vanavond ook m'n Side markers ophalen!