Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Remon's R53 - eindelijk vooruitgang!
Staat super!
Alleen schuurt dat niet enorm, 8.5x18 op deze rijhoogte?
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: Remon's R53 - eindelijk vooruitgang!
Amper! Ik had in ieder geval een stuk meer verwacht. Achter moet wel iets gebeuren, of iets omhoog, of iets uit de wielkast wegslijpen ;-)Brightness schreef:Staat super!
- speedy
- NMC Legend
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: Remon's R53 - avec 18x8.5 ASA GT1
Als het niet schuurt is ie niet laag genoeg ;-) Moet nog e.e.a. definitief afstellen voordat ik hem uit laat lijnen, maar denk dat hij niet meer omhoog gaat. Vandaag voor het eerst mee rond gereden, trekt wel aardig wat bekijks onderweg 8-)
- bruno73
- Enthousiast
Bericht
Dikke ride, zeker nog een beetje meer Low, velgen zijn echt mooi ;-)
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Hoi Remon, ik heb het van de week al gemailt dat het dik zou staan. En dat staan ze ook, super man mooie velgen staat lekker dik op zijn pootjes. Mooi hoor

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- nico320d
- Nieuwsgierig
Bericht
Ziet er heel erg goed uit!!
Welke ET waarde hebben deze velgen? Heb ik een beetje vergelijking voor de 8 J velgen die ik wil plaatsen.
Welke ET waarde hebben deze velgen? Heb ik een beetje vergelijking voor de 8 J velgen die ik wil plaatsen.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Thnx voor alle positieve reacties :-)
Velgen zijn 8.5x18 ET38 met 215/35-18 banden. Het schuurt nog wel ietsje langs de wielkastranden achter, maar niet heel dramatisch 8-)nico320d schreef:Ziet er heel erg goed uit!!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hoe vaak al schoongemaakt ?:D
standaard doekje achterin liggen he.
zou het graag een keer in het echt zien.
standaard doekje achterin liggen he.
zou het graag een keer in het echt zien.
Onze sponsors