Dikke wagen hoor! Ga je veel fun mee beleven. Stoelen zitten inderdaad super.
@adeje...en fabrieks af JCW`s hebben altijd brembo BBK dacht ik..
Mini Cooper S JCW
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Nickjuh
- Enthousiast
Bericht
Het is inderdaad een Cooper S, met een John Cooper Works tuning kit etc.ajede schreef:Denk toch dat het een "normale" S is, met eventueel een JCW kit, maar zelfs dat....Nickjuh schreef:Nee, deze is fabrieks afFred schreef:Erg knap filmpje van een dikke mini. Heeft deze een aftermarket jcw kit?
Op kenteken niet in ieder geval, ook niet de kit aan de KW's te zien (128 ipv 141).
Dus mocht je de Mini gekocht hebben alszijnde originele JCW of met JCW kit, zou ik het even checken....
Doet overigens niet af aan de auto, supermooi ding!
Grtz.
- Rage
- Leerling Mini lid
Bericht
@ wilcoos, deze compilatie is gemaakt met een full hd dslr camera, het zijn filmpjes gemaakt op een slider rail om zo beweging in de film te krijgen.
Dit is niet te doen met foto's maken en die als soort slideshow te monteren
met deze compilatie heb ik mijn canon 600D gebruikt, mijn eigengebouwde slider rail van 1,5 meter, adobe premiere voor de montage
ow, en even een korte voorstel ronde
anders val ik ook zo raar binnen op het forum
Ik ben Martin, collega van Nick en autofanaat in hart en nieren en tussendoor met fotografie bezig.
Dit is niet te doen met foto's maken en die als soort slideshow te monteren
met deze compilatie heb ik mijn canon 600D gebruikt, mijn eigengebouwde slider rail van 1,5 meter, adobe premiere voor de montage
ow, en even een korte voorstel ronde

Ik ben Martin, collega van Nick en autofanaat in hart en nieren en tussendoor met fotografie bezig.
a car is never done
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Had al een vermoeden dat er een slider gebruikt was... het waren niet gewoon stilstaande beelden die verliepen. Daar zag je namelijk de schaduwen te mooi verlopen... Heel netjes gemaakt!
Onze sponsors