Total Miniot's R56 GP
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
, maar deze hebben volgens mij geen MINI's.
In Gouda zit ook een Breeman inderdaad, vandaag nog langs geredenP5ycH0 schreef:In en om Gouda als ik me niet vergis.Comparco schreef:Betekent Breeman dat we je in en om Rotterdam kunnen spotten?

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Heerlijk al die GP's bij de NewMINIclub.
Veel MINI FUN en tot meets!

Veel MINI FUN en tot meets!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Total Miniot
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt voor alle positieve reacties.
M'n zus heeft vandaag haar eigen Mini opgehaald. Nogal een fraaie JCW Cabrio, ook van Breeman Rotterdam. Natuurlijk MOESTEN we gewoon een foto van onze bolides bij elkaar nemen.

De GP2 is er inderdaad maar in één uitvoering. Heb er zelf helemaal niks te zeggen over gehad. De lak is wél metallic. Maar het valt nauwelijks te zien. Heel subtiel kleurtje. Lijkt in het juiste licht zelfs een vleugje paars door te zitten.Niekcarfreak schreef:Ziet er toch weer dikker uit dan mijn GP1. Ben ook erg benieuwd hoe dat rijdt en aanvoelt qua beleving vergeleken met de GP1.
Is de GP2 ook maar in 1 uitvoering qua kleur te koop en is dat nu wél of géén metallic?
Lijkt me ook heel gaaf om meerdere GP's op één plaats te zien.Niekcarfreak schreef:Een GP1+GP2 meet lijkt me wel eens leuk!Wat mij betreft zijn andere Mini's dan ook welkom natuurlijk.
Ik heb al eens naar de data van geplande meetings gekeken maar de ene keer moet ik werken en dan andere keer heb ik al iets anders gepland.
De Mac meetingen e.d. haal ik meestal niet na mijn werk ivm afstand.
Have FUN met de GP2!!!
M'n zus heeft vandaag haar eigen Mini opgehaald. Nogal een fraaie JCW Cabrio, ook van Breeman Rotterdam. Natuurlijk MOESTEN we gewoon een foto van onze bolides bij elkaar nemen.

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors