Ian & Froukje: Coupé ingeruild :-(
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goede plannen gaat en is al een mooie coupe worden leuk hoor dat er steeds meer bij komen hoop eerdaags eens een andere coupe tegen te komen op een meet altijd leuk.
@die korte antenne is mogelijk hoor je kan alleen niet de goedkope variant nemen want als jij net als ik wired pakket hebt dan heb zo'n dikke schroefdraad. Ik zelf vind het wel grappig staan die botsautospriet.
@die korte antenne is mogelijk hoor je kan alleen niet de goedkope variant nemen want als jij net als ik wired pakket hebt dan heb zo'n dikke schroefdraad. Ik zelf vind het wel grappig staan die botsautospriet.
- Ian
- Be Mini
Bericht
Net wezen tanken en de auto trekt een hoop bekijks
Klopt, het schroefdraad is dik. Kon mijn korte Antenne niet overzetten van de Clubman. Ik zat zelf aan een RC auto te denken.Casper schreef: @die korte antenne is mogelijk hoor je kan alleen niet de goedkope variant nemen want als jij net als ik wired pakket hebt dan heb zo'n dikke schroefdraad. Ik zelf vind het wel grappig staan die botsautospriet.
Net wezen tanken en de auto trekt een hoop bekijks

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
RC kan maar Beek heeft volgens mij ook een Alta en ja wel er maar aan want dat blijft
Mensen die je op de snelweg inhalen en zich dan weer terug laten zakken om de auto goed te bekijken. Wat opvalt is dat het vaak BMW rijders zijn. Nou veel plezier en tot op een meet. bv Apeldoorn?

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Strakke Coupé heb je daar! Aandacht heb je er werkelijk overal mee, zeker bij het tanken xD
Voor een korte antenne kan je ook die van Mini zelf nemen, heb ik er sinds vorige zaterdag ook opziiten. Kost €27 bij de dealer, en is super stevig, en over de draad hoef je je geen zorgen te maken, want er worden 2 verschillende bijgeleverd
Maak ook voor de beltline maar eventjes wat tijd, want ik vind het persoonlijk niet zo makkelijk xD
Succes nog met modden!
Voor een korte antenne kan je ook die van Mini zelf nemen, heb ik er sinds vorige zaterdag ook opziiten. Kost €27 bij de dealer, en is super stevig, en over de draad hoef je je geen zorgen te maken, want er worden 2 verschillende bijgeleverd

Maak ook voor de beltline maar eventjes wat tijd, want ik vind het persoonlijk niet zo makkelijk xD
Succes nog met modden!
- Ian
- Be Mini
Bericht
Zag gister in het "lekker zeuren" balkje al wat teksten staan. Ga het lekker op een mooie
voorjaarsdag doen.
MiniJefkeuh schreef:Strakke Coupé heb je daar! Aandacht heb je er werkelijk overal mee, zeker bij het tanken xD
Succes nog met modden!

Zag gister in het "lekker zeuren" balkje al wat teksten staan. Ga het lekker op een mooie

Onze sponsors