danku allemaal voor de leuke reacties.
Zoals je kon zien op de foto's was de wagen redelijk vuil, de wagen was dan ook nog maar net geleverd.
Volgende week vrijdag wordt de wagen afgehaald dan krijgt hij meteen een grondige lakbehandeling. Intussen tijd worden er nog de additional instruments geinstalleerd, dit zal de wagen meteen een nog sportievere look geven.
Wat de prijs betreft hier in België ligt die vééél lager dan in Nederland. Hier schommelen de prijzen voor de GP2 rond de 35000 EUR afhankelijk welke kortingaanbiedingen de verschillende MINI Stores aanbieden.
Gewoon €15.000 lager...pffff. Kunnen we niet collectief een adresje huren in Belgie. Dan minimaal 1 jaar aanhouden en een auto kopen. Dan verhuizen en wagen meenemen als inboedel. Dan hadden we een hoop geld kunnen besparen als Nederlanders
On-topic: Dikke ride! En weer een GPII op het forum erbij. We zitten nu geloof ik op 3 stuks totaal?
hier enkele nieuwe foto's van mijn GP2, deze staat sinds vorige vrijdag in mijn garage naast de R53 van mijn vader (stan). De wagen rijdt subliem, en die remmen fenomenaal
Hij is ondertussen al naar zijn laagste stand verlaagd.