gr Ward
Tnxx!PPiim schreef:Deze vraagt wel om een verlaging vind ik.... Maar supermooie Mini Een hoor!
Hoezo? Als ik er kan inrijden zonder problemen met ongeveer 6cm verlaging, dan moet jij er met een vaste verlaging zeker geen prob mee hebbenthaward schreef:Tnxx!PPiim schreef:Deze vraagt wel om een verlaging vind ik.... Maar supermooie Mini Een hoor!
Verlaging zal er niet van komen..
Ik heb nu maar een cm of 3 over bij het binnenrijden van m'n oprit en de ondergrondse parking van
Gent St Pieters is gewoon een hel
Misschien toch iets te snel binnengereden dan.. Twas bij het eerste deel achter de lichten dat ik ben blijven schrepen..Fred schreef:Hoezo? Als ik er kan inrijden zonder problemen met ongeveer 6cm verlaging, dan moet jij er met een vaste verlaging zeker geen prob mee hebbenthaward schreef:Tnxx!PPiim schreef:Deze vraagt wel om een verlaging vind ik.... Maar supermooie Mini Een hoor!
Verlaging zal er niet van komen..
Ik heb nu maar een cm of 3 over bij het binnenrijden van m'n oprit en de ondergrondse parking van
Gent St Pieters is gewoon een hel![]()
BTW, mooi ding hoor! Ziet er echt cool uit full black met die gele accenten
De wegen zijn hier inderdaad wel flut, maar dat kan je toch niet tegenhoudenAnto schreef:mooi , geslaagd , ja verlagen is mooier maar praktisch is soms anders hier in den Belgiek . Zelf ga ik de mijne ook niet verlagen daarom