Thanx voor de tip Kimi100. Dacht eigenlijk dat dat automatisch zou gaan. Maar goed, er zijn nogal wat leden
@ Boris, ja, echt mooi staat het niet idd die Parrot...
Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane
Bouwjaar 2006.
Voor de zekerheid wil ik het hier ook nog even vragen (want ik heb wel een vermoeden wat het is )
Maar nu komt het, als ik de MINI start, is de oliedruk best wel hoog. (zie foto)
Na ongeveer een minuut of 7 a 8 rijden zakt de oliedruk weer naar normalere waarden (zie foto).
Zelf zat ik te denken, dat het bewust zo geregeld wordt. Denkende aan de dikkere koude olie in het begin, die de motor wordt doorgepompt, maar zou iemand dit kunnen aangeven of ik nu goed zit te denken?
M'n oog viel er pas ineens op en ik dacht laat ik het eens navragen op het forum.
Waar m'n oog ook opviel was de sticker die in mijn deuropening zit geplakt (foto).
Hebben jullie zo'n sticker wel eens eerder gezien? Ik neem aan dat ie nog is van de tijd dat de MINI nog nieuw was. Behorende bij de inrijperiode ofzo. Maar misschien weten jullie er meer van?
De foto's zijn weer lekker omgevallen zie ik
Bouwjaar 2006.
Huh, niet betrouwbaar? Ik heb juist gezocht naar een Cooper S met CP, aangezien ik hoopte dat ik dan wat beter op de hoogte zou zijn van wat er onder de motorkap afspeelde. Maar in welk opzicht zou het CP er naast kunnen zitten Daveke?
Over die Parrot, ik moet eerlijk zeggen dat ie nog niet eens mij telefoon herkent. Heb 'm alleen ff leeg gehaald en ik moet m'n telefoon nog steeds aanmelden
Bouwjaar 2006.
Voor "alledaags gebruik", oke, dat zit wel goed dan
Ziet er wel cool uit, die "echt" meters. En als die wél de goede waardes doorgeven, is dat wel een mooie optie.
Maar thanx voor de info iig.
@ harmless85 , thanx
Bouwjaar 2006.
BMX schreef:Zoals we hier zo mooi kunnen zeggen: "Mooie basis!"
Tsja, plannen. Heb al zat moois gezien op het forum. Zoals bijvoorbeeld die coole lampjes in jouw voorbumper
Voor de rest; ik geniet al van het standaard geluid van de uitlaat, maar ik verwacht wel dat ik er iets sportievers onder wil hangen. En dan waarschijnlijk eerst eens het achterste gedeelte.
En aansluitend wil ik het inlaattraject misschien aanpassen, om nog een beetje vermogenswinst te boeken (icm de uitlaat).
Al zal dat niet zo heel veel zijn denk ik, maar hij zal dan wel (nog) lekkerder klinken
Ik kan hier al een aardig lijstje invullen, want er is zo heel veel moois leverbaar voor de MINI, maar ik moet me eerst maar eens een beetje verder gaan oriënteren...
Bouwjaar 2006.
Aargh, vandaag bezig met wat vogelpoep van m'n witte dakje te halen, zie ik ineens een kaal plekje in de lak.
Het zit net boven m'n voorruit en ik zie volgens mij het staal zitten. De plek is ongeveer 2 a 3 mm groot. Maar nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen.
Is het verstandig om het met een lakstift te doen (zou ik nog moeten bestellen), of heeft iemand nog een beter idee?
Thanx voor het meedenken alvast.
Bouwjaar 2006.