ahaa, `geen concrete plannen', ik zie idd veel mensen hier het tegenovergestelde doen. Ben benieuwd hoe het virus je grijpt ;-)
Tot her al een erg gave Mini!
#Daniel : Cooper JCW
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: #Daniel : Cooper JCW
Er is nogal weinig ruimte onder de motorkap van een MINI dus door het aanzuigen van warme lucht is een (open) luchtfilter niet aan te raden. Misschien voor iets meer geluid, maar het zal je vermogen eerder slecht dan goed doen. Voor grotere stappen qua geluid kan je beter kijken naar een andere uitlaat (demper). Zoek maar eens rond hier op het forum. Ik ben niet zo bekend met andere uitlaten op R56 Coopers, wat dat voor effect heeft. Op een R50 maakt het flink uit in ieder geval. Hou er maar vast rekening mee dat je geen plofjes en knallen zoals een R56 S gaat krijgen.#Daniel schreef:Tijdje geleden, maar de badge zit er op! binnekort even een foto erop zetten.
Maar nu kriebeld het me om een mooi geluidje uit de mini laten te komen ( kwam een echte JCW cooper tegen) hoe kan ik dit het beste doen? lucht filter van k&n of uitlaat demper? wie heeft er tips?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- #Daniel
- Leerling Mini lid
Bericht
Is het mogelijk om een Cooper S uitlaat om deze mini te monteren ? natuurlijk andere achterbumper/diffuser.
en zijn er mensen die ervaring met deze einddemper?
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-c ... _o_90.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
en zijn er mensen die ervaring met deze einddemper?

http://www.supersprint.com/en/IT/prod-c ... _o_90.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spi
- Mod virus alert!
- #Daniel
- Leerling Mini lid
Bericht
Tijdje geleden! Nieuwe uitlaat met universele eindstukken en winterbanden. zie pg 1
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet goed uit! Welkom! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- SL65
- One wheel wonder
Onze sponsors