Een kleine update, helaas wel een mindere, maar ik hoop dat het meevalt!
Vanavond een kleine aanrijding gehad op de N487 bij Numansdorp.
>Locatie<
Bij punt A m'n knipperlicht naar links aangezet. (gebruik m'n knipperlicht sowieso altijd; rotondes, snelwegen, maakt niet uit, er is niets zo irritant als iemand die geen richting aangeeft ) En precies op 't moment dat ik linksaf de straat in draaide trok er vanuit die straat iemand op om linksaf de N487 op te draaien.. Leuk en aardig, maar wel te vroeg. Hij tikte mij precies links op m'n achteras aan en daardoor stond ik gelijk met m'n neus de kant op waar ik net vandaan kwam.
Het ging gelukkig niet hard, met die nattigheid en blaadjes moet je sowieso uitkijken dat je niet gaat glijden. Maar fijn is anders..
Foto's zijn wat crap, maar dat is telefoonkwaliteit:
Naar mijn idee staat m'n wiel wel ietsies naar binnen, maar dat kan aan mij liggen. En of er meer schade is weet ik niet, is moeilijk te zien in het donker. Maar ik hoop dat het meevalt.
Wel heb ik 't idee dat er iets aanloopt, maar of dat daadwerkelijk zo is of dat het gewoon van m'n banden komt weet ik niet.
Ja haha
Kerel bij de dealer zei 't ook al "Je bent er altijd zo zuinig op!".
Maar vanmorgen binnendoor naar de dealer gereden. Wilde de snelheid laag houden, omdat m'n linker achterwiel niet meer op de plek zit waar 'ie hoort te zitten. Die is iets naar achteren gedrukt.
Ze schatten de schade op ongeveer €1500. Kon hem mooi laten staan en heb een leenauto meegekregen:
Wel ff wennen, want ik wacht nog regelmatig tot die turbo erbij komt
M'n auto gaat er gelijk voor een beurt en een bandenwissel, dan hebben we alles weer gehad en kan 'ie weer een poosje vooruit.
Hopelijk eind van de week klaar en anders ergens volgende week
Nieuwe velg gekregen, ophanging deels vernieuwd en gek genoeg ook een nieuwe dorpelsierlijst gekregen. Geen idee waarom, ze hebben niets aan m'n dorpel gedaan. Heb nu alleen wel 2 verschillende dorpellijsten.
De nieuwe dorpellijst aan de bestuurderskant.
Kon kiezen of hij die oude nog een keer moest bestellen of dat ik liever de nieuwe (op de foto) ook aan de bijrijderskant wilde hebben.. Heb voor optie 2 gekozen
Morgen gaat m'n auto voor een beurt. Ik dacht simpel een oliewissel, maar dan komen de bougies, luchtfilter en aircofilter er ook gelijk bij.. Gelijk de nieuwe wintersloffen eronder, dus tel uit je winst!