Veel plezier ermee, en nog fijne, veilige kilometers! :-D
Groetjes,
Jeffrey!
Ps: Rij je nu met een Belgische plak in NL?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.....MiniJefkeuh schreef:Ps: Rij je nu met een Belgische plak in NL?
Thanks!! Jouw coupe ziet er ook zeer dik en gaaf uit!!!!MiniJefkeuh schreef:Knappe Roadster heb je daar!! Dat van die glimlach kennen we allemaal wel denk ik :-P
Veel plezier ermee, en nog fijne, veilige kilometers! :-D
Groetjes,
Jeffrey!
Ps: Rij je nu met een Belgische plak in NL?
ajede schreef:Heb dan wel geen Roadster maar dat vd glimlach begrijp ik tot op de dag van vandaag!
'k Was me ook al aan het afvragen waarom er een witte plaat op staat.maximiliaan schreef:En Belgische platen zijn zoveel mooier hahaha
Dank je, haha, ja ik ken het gevoelFitchie schreef:Dikke ride trouwens !
Keep on smiling, dat doe ik ook nog dagelijks...
Thankx! Mede mogelijk dankzij een top verkoper én garage voor zowel de MINI als álle (originele) tweaks natuurlijk ;-)Renova Stijn schreef:Super MINI Max :-)
Uhm, ik neem me telkens voor dat het goed is zo maar daar lijk ik me niet aan te kunnen houden...Raymond schreef:Nice, nog 99 mods te gaan nog?
Hahaha heel herkenbaar zal het nooit meer doen dat modden en dan zit je op E-bay en hup de volgende modmaximiliaan schreef:Uhm, ik neem me telkens voor dat het goed is zo maar daar lijk ik me niet aan te kunnen houden...Raymond schreef:Nice, nog 99 mods te gaan nog?![]()
Hahaha, ja precies!Casper schreef:Hahaha heel herkenbaar zal het nooit meer doen dat modden en dan zit je op E-bay en hup de volgende modmaximiliaan schreef:Uhm, ik neem me telkens voor dat het goed is zo maar daar lijk ik me niet aan te kunnen houden...Raymond schreef:Nice, nog 99 mods te gaan nog?![]()
Ja helaas is het mogelijk....het voelde alsof er een grotere kiezel in het profiel van de band sloeg in de eerste instantie maar ik hoorde het daarna iets té duidelijk en ik voelde het in m'n stuur tikken/trillen. Dus gestopt en toen bleek er een schroef in te zitten waarvan de kop een diameter had van 1,5 a 2 cm. En plakken mag niet...dus dat betekende een nieuwe band....en nu dus tijdelijk op m'n winterset.Raymond schreef:Gelukkig heb ik mezelf goed weten in te houden
Maar lek rijden met runflat banden?
Onze sponsors