Frank's R53 jcw nu een R55 SD Hampton geworden
- Screwdriver_MM
- Leerling Mini lid
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: mijn Cooper S checkmate
Checkmate
Altijd mooi..
Jammer dat je de org. velgen vervangen hebt met de r95's...
Die kan je beter aan mij verkopen
Veel plezier met je mooie ride.

Altijd mooi..
Jammer dat je de org. velgen vervangen hebt met de r95's...
Die kan je beter aan mij verkopen

Veel plezier met je mooie ride.

- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb de originele velgen er nog onder hoor!
Antenne mod is idd een goede optie!
Antenne mod is idd een goede optie!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
mijn Cooper S checkmate
Ik zie dat ik te vlug door de foto's ben gebladerd.. (Talpatalk
, de laatste is van Marcel .

- bob70
- Leerling Mini lid
Bericht
Zeker gave auto. Checkmate S is net effe wat heel veel mooier als mijn R50 Checkmate.
Have a nice ride
Have a nice ride
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Dank jullie voor de leuke reacties en tips!
Nog 1 nacht en dan kan ik hem/haar ophalen en zal het Mini avontuur beginnen.
En tijd voor mods en nieuwe foto's!
Nog 1 nacht en dan kan ik hem/haar ophalen en zal het Mini avontuur beginnen.
En tijd voor mods en nieuwe foto's!
- Sven
- Volledig MINI minded!
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
hij bevalt SUPER! helemaal top natuurlijk.
de storing die ik gelijk de eerste dag had is verholpen, was de bekende bypass klep die bleef hangen.
verder rijd en stuurt ie goed, kraken en piepen valt ook mee!
Nog niet echt weer gehad om te gaan upgrade'n ik denk dat de grotere projecten naar het voorjaar gaan, word wel volgende week al verlaagd.
tot nu toe alleen nog maar de led's geplaatst en gewassen!
vandaag nog even voor de regenbui een stuk voor niks gereden en een paar foto's gemaakt.

vanaf volgende week wil ik alleen nog verlagen en kijken voor een zwarte grill.
heb alleen geen dremel om de onderste helft in de bumper te krijgen.
iemand misschien hier met ervaring in de zwarte grill plaatsen??
de storing die ik gelijk de eerste dag had is verholpen, was de bekende bypass klep die bleef hangen.
verder rijd en stuurt ie goed, kraken en piepen valt ook mee!
Nog niet echt weer gehad om te gaan upgrade'n ik denk dat de grotere projecten naar het voorjaar gaan, word wel volgende week al verlaagd.
tot nu toe alleen nog maar de led's geplaatst en gewassen!
vandaag nog even voor de regenbui een stuk voor niks gereden en een paar foto's gemaakt.

vanaf volgende week wil ik alleen nog verlagen en kijken voor een zwarte grill.
heb alleen geen dremel om de onderste helft in de bumper te krijgen.
iemand misschien hier met ervaring in de zwarte grill plaatsen??
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dremel kost je nog geen 3 tientjes bij de Kijkshop. Dan heet 'ie alleen niet dremel maar dremelachtig..
Het aanpassen wijst zich vanzelf, je moet de onderste lijst een beetje afdremelen zodat hij "in" de bumper valt als het ware.

Het aanpassen wijst zich vanzelf, je moet de onderste lijst een beetje afdremelen zodat hij "in" de bumper valt als het ware.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- coert60
- Mod virus alert!
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
zo snelle reacties! oke dremel is dus geen probleem bij de kijkshop. met een berg Freebees,
moet de bumper aangepast worden of de nieuwe lijst? en de bovenste grill is puur een boutjes zag ik.
en de onderste hoe zit die vast? of hoe krijg ik die eruit..
dank je coert! De Mini schreeuwde om een paar knappe foto's.
moet de bumper aangepast worden of de nieuwe lijst? en de bovenste grill is puur een boutjes zag ik.
en de onderste hoe zit die vast? of hoe krijg ik die eruit..
dank je coert! De Mini schreeuwde om een paar knappe foto's.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet idd alleen je lijst aanpassen, niet je bumper
Mooi ding trouwens, had ik nog niet gezegd. Checkmate is echt een toffe kleurencombi
Mooi ding trouwens, had ik nog niet gezegd. Checkmate is echt een toffe kleurencombi
MINI Dubman '07 PureSilver

- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt voor de tips betreft de grill... ga ik die deze week nog bestellen.
Onze sponsors