Ward - Hyper Blue R53 JCW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Ward - Hyper Blue R53 (JCW?)

16 dec 2013, 21:06

Gefeliciteerd, Ward.
Deze is nog veel meer fun dan de BRG. Een leuk setje op de oprit zo bij elkaar.
(shakeit)
Succes met de komende nachten idd.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 dec 2013, 21:18

Dat wat Boris zegt; uitlaat + filter + IC kap + plaatje op kleppendeksel is maar zo'n kleine kans dat iemand er dat afzonderlijk op zet dus moet het wel een works zijn. Je hebt overigens de 210 pk variant; met de blauwe injectoren
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2013, 21:26

Dat was ook mijn redenering, maar zeker is het niet. Hoop er snel achter te komen wat het is. Ook een S zou goed zijn, want het rijdt gewoon gaaf, maar die onwetendheid is killing :D
JR mini
Enthousiast
Enthousiast

16 dec 2013, 22:06

Altijd fijn wanneer je voor een S betaald en er een Works voor krijgt. :dansen Ik moest hiervoor wel gewoon betalen. Je hebt wel een hele fijne MINI, zit zo'n beetje alles op en aan en in een mooie kleur. Witte bonnet stripes en witte spiegelkappen is ook helemaal goed. Heb ik zelf ook alleen dan i.c.m. Dark Silver.

Certificaat kun je achteraf nog wel opvragen. Ik heb dat ook laten doen, garage had alleen het nummer van de kit nodig. En alles wijst erop bij jou dat het een echte Works is. De leukste manier om erachter te komen is door het rechter pedaal in te trappen, dan merk je het ook.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2013, 22:14

Voor het opvragen van het certificaat moet je alleen wel weten in welke garage de kit geplaatst is. Ik heb vandaag gebeld met de dealer waar de MINI het grootste deel van zijn levensduur in onderhoud is geweest en daar konden ze het niet in de onderhoudshistorie terugvinden....

Snel is ie in ieder geval! Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere S'en, dus het zou zomaar kunnen dat ze allemaal zou rijden :D
JR mini
Enthousiast
Enthousiast

16 dec 2013, 22:45

De garage waar ik de MINI heb gekocht heeft niet zelf de kit geplaatst. Ik heb het nagekeken en ze hebben de aanvraag in eerste instantie ook laten doen door MINI Amsterdam aangezien zij de kit hebben geplaatst. Alleen is het volgens mij uiteindelijk weer via de importeur gegaan. Heb uiteindelijk wel een certificaat gekregen wat ook onderdeel was van de koopovereenkomst.

Als er geen andere garages in de onderhoudsboekjes te vinden zijn wordt het lastig, misschien dat BMW/MINI op basis van het serienummer van je Works kit je hiermee kan/wil helpen.
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 dec 2013, 22:55

we kunnen wel een keer meeten en even van auto wisselen om te kijken wat het verschil is,
nu heb jij wel een FL en ik een PRE-fl maar dat verschil moet niet heel veel uitmaken
als je veel verschil merkt dan heb je dus de 200+ variant!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2013, 23:20

Supergaaf, Ward! 8) Heerlijke kleur, erg mooi uitgevoerd en als het inderdaad een JCW is dan is het natuurlijk helemaal feest. :rijden

Veel plezier ermee!
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2013, 23:27

@JR mini: mocht het nou blijken dat het inderdaad een Works is dat ga ik zeker proberen of ik ergens nog een certificaat kan krijgen. Het blijft een papiertje, maar toch leuk om te hebben als je een echte Works hebt lijkt me!

@Chico: thx voor het aanbod, dat is zeker een goed idee, ik houd het in gedachte!
Sowieso lijkt het me wel leuk om binnenkort weer eens een meeting/ritje in het oosten te hebben :D

@Ivo: bedankt voor het compliment! We gaan er vast veel plezier van hebben :rijden
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 dec 2013, 23:59

kijk dikke aanwinst 8-)
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2013, 08:22

Maakt een normale S uilaat eigenlijk ook plofjes?
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2013, 08:33

boris_brznjef schreef:
Ward schreef:Maakt een normale S uilaat eigenlijk ook plofjes?
Jazkrs alleen niet zulke mooie als jullie jcw
Ik ben er nog steeds niet zeker van dat het een jcw is hoor! Probeerde daar met deze vraag achter te komen, maar hier schiet ik dus niet veel mee op :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”