Nu is het er wel eens tijd voor!
- Jean-Paul
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Nu is het er wel eens tijd voor!
eehhhbehh.. met de software van Beek die bij stage III hoort, bedoel je dat?
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welk spruitstuk heb je precies en is ie er merkbaar luider door geworden? 

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Jean-Paul
- 4 op een rij!
Bericht
Het spruitstuk is een patent van Sam, ontworpen voor een betere flow (en van RVS), luid werd ie al toen de Playmini eronder ging
Maar wel "mooi" luid (vind ik), niet van die banale herrie 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
goed bezig Jean-Paul!!
je bent al zo vaak hier geweest
maar loop je elke keer mis!
ben wel benieuwd die in het echt klinkt!
je bent al zo vaak hier geweest
maar loop je elke keer mis!
ben wel benieuwd die in het echt klinkt!
- Sven
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi verhaal. Ik weet wel een goede spuiter/schadehersteller die voor leuk geld je roestschade kan doen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Jean-Paul
- 4 op een rij!
Bericht
Zojuist de interieurLED's binnen gehad die ik bij Greg besteld had en ze zitten er al in.
Staat wel erg gaaf hoor
Staat wel erg gaaf hoor

- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Heb je foto's??Jean-Paul schreef:Zojuist de interieurLED's binnen gehad die ik bij Greg besteld had en ze zitten er al in.
Staat wel erg gaaf hoor

- Jean-Paul
- 4 op een rij!
Bericht
Foto's met die LED's? Ik zal eens bedenken hoe ik dat een beetje knap voormekaar ga krijgen.. Ik ga van 't weekend wel ff een poging doen.
- Jean-Paul
- 4 op een rij!
Bericht
Nou, ik heb een poging gedaan maar LED's fotograferen schijnt voor mij niet weggelegd te zijn..
Dat wordt toch een keertje live bekijken!
- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Bij spenki ha haJean-Paul schreef:Nou, ik heb een poging gedaan maar LED's fotograferen schijnt voor mij niet weggelegd te zijn..