Aah, dus deze zijn het eigenlijk waard om te herstellen..?Marcel Always Open schreef:hallo en welkom
Een praktische tip. Je hebt de R90 17-inch velgen, die zijn tweedelig. Het is onverstandig om deze in de winter te gebruiken (zelfs met plastidip) omdat de rand tussen de twee delen veel corrosie toelaat.

Eigenlijk aan de rand van Eschede. Ga via Oldenzaal/Lonneker en dan zit ik op het randje van Enschede/Glanerbrug. Ken je autobedrijf Brefeld?Cheek-O schreef:nog een Tukker hier!
welkom zou ik zeggen!
waar in enschede werk je?
dan ga ik me ogen eens open houden!
Ik zal idd met mooie dagen ook wel eens de Cabrio pakken ipv de motorIvo schreef:Welkom!![]()
Erg strakke Cabrio, heerlijk om dat nu op de stoep te hebben staan met de zomer voor de deur.![]()
Veel plezier ermee!

biermagnaat schreef:Strak ding! Welkom!

Haha prima, maar de MINI zal je vrij weinig zien, daar heb ik de lease-bak voorBroekies schreef:Mooie Mini.![]()
Ik rij elke dag richting Oldenzaal dus zal mijn ogen eens openhouden![]()
Heb je trouwens de 4 extra lampen voor in de gril en de witte strepen toegevoegd of juist verwijderd ?

Lampen en strepen zaten erop en hebben we eraf gehaald. Wellicht nog 2 van de 4 lampjes gebruiken omdat ik ze wel stoer vind, maar het is de daily van mijn meiske dus zij mag beslissen. Evt nog wel met striping werken, maar misschien wel in de vorm van Plasti-dip.