Dat ie nu al op marktplaats staat...boris_brznjef schreef:De prijs of dat ie erop staat?
Pimmetjeh's - Coupé
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Pimmetjeh's - R56 + GP1
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Hij staat op MP maar is nog niet verkocht he, komt er een liefhebber dan mag die weg maar niet tegen weggeefprijzen.
Heb de MINI ook wat aan de hoge kant op MP gezet (miss iets te hoog), prijs is onderhandelbaar natuurlijk. Je koopt wel een GP waarvan het complete motorblok maar 30.000km heeft gelopen.
Heb ook andere GP's geprobeerd die minder hadden gelopen maar wel als een hok reden en trilden als een gek.
Ik zie wel komt er één voor dan mag die weg en anders blijf ik er zo lang nog mooi in toeren met mooi weer.

Heb ook andere GP's geprobeerd die minder hadden gelopen maar wel als een hok reden en trilden als een gek.
Ik zie wel komt er één voor dan mag die weg en anders blijf ik er zo lang nog mooi in toeren met mooi weer.

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Oh, maar 't is ook niet erg dat je h'm op Marktplaats hebt gezet, hoor. Don't get me wrong.... Mag je helemaal zelf weten, en ook tegen welke vraagprijs. Da's geheel en al aan jouw. Je hebt de MINI GP een maand ofzo, en dan alweer weg.... dat zou ikzelf niet zo snel doen. Maar zoals gezegd: 't is jouw MINI, en je moet ermee doen wat jij wilt!
Succes met verkopen, maar misschien (diep in je hart) wil je zelf nog wel een paar mooie GP-kilometers maken.
Succes met verkopen, maar misschien (diep in je hart) wil je zelf nog wel een paar mooie GP-kilometers maken.

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Pimmetjeh's - R56(sold) + GP1
De GP staat er alleen voor, needs a new soulmate.!

De R56 is verkocht, aan een liefhebber dus wellicht zien we de cooper weer terug op t forum.

De R56 is verkocht, aan een liefhebber dus wellicht zien we de cooper weer terug op t forum.

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
- ajede
- Volledig MINI minded!
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Pimmetjeh's - R56(sold) + GP1
Thanks! Auto is gewraped, onderhuids is die donker-blauw, zilver dakje en zilver spiegels.ajede schreef:Mooie kleuren combi!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Pimmetjeh's - Coupé
Kan maar zo.. hij was wel van een MINI-liefhebber geweest. Ruilt altijd om de 2jaar zijn MINI is. Deze is ingeruild voor een JCW Paceman.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!