ik heb ook niet gezegd dat het NIET kan:P
maar heeft er mee te maken dat je nu minder licht hebt 's avonds!
tenzij je dat niet uitmaakt OF tenzij je 8000K hebt:P
Na een hele afwezigheid hier door ziekte ben ik er weer met een update.
Ik heb enkele maanden tussen verschillende ziekenhuizen en mijn zetel gependeld dus mijn mini erg moeten missen, alsook mijn sociaal leven etc maar hier ben ik terug. wel direct met slecht nieuws...
Een paar weken geleden toen ik terug een beetje op de been was ben ik in de eerste zonnestralen gaan genieten van mijn R50 (wat f*cking heerlijk na z'n tijd ) na een uurtje of 2 rondrijden schoot ik telkens uit de 2de versnelling dit probleem had ik nog wel eens gehad... dus ik dacht deze zal toch aan vervanging toe zijn. Omdat het financieel niet helemaal mee had gezeten de laatste maanden wou ik het nog even volhouden zonder mijn 2de. Maar dat bleek gisteren geen goed idee te zijn . Gisteren ben ik na wat geratel en een olie vlek tot stilstand gekomen. De auto is dan gesleept naar het knutsel kot van enkele vrienden en daar bleek zoals eerder gedacht de boite voor de vuilbak te zijn.
Ikzelf durf aan z'n klus niet te beginnen maar mijn vrienden hebben me erg goed geholpen. Bumper er af batterij en luchtfilter er uit en het subframe lag er even later ook onderuit. Toch even zoeken zo voor de eerste keer. Nu ben ik opzoek naar een gereviseerd exemplaar gisteren is ook de stabilisatorstang aan de linker zijde gesneuveld tijdens de werken, dus ook deze 2 zou ik graag vervangen. De mini heeft 130.000km ondertussen dus ik denk dat ik beter ineens de koppeling kan vervangen...
Als jullie nog tips hebben hoor ik het erg graag! Wat komt zoiets toch altijd ongelegen.
Nu eerst even Roy en davy mailen hopelijk kunnen zij mij helpen aan de stukken. en ben ik snel terug aan het rijden.
Don'tdreamyourlife,liveyourdream's!
vw polo - opel gtc- vw golf5 - audi A1 - volvo r40 - mini r50
Zo heeft hij nu een paar maanden lekker warm binnen gestaan, net nadat ik bij Davy de nieuwe grill was gaan halen. Veel heb ik er nog niet van kunnen genieten
Don'tdreamyourlife,liveyourdream's!
vw polo - opel gtc- vw golf5 - audi A1 - volvo r40 - mini r50