Batje MCCS......
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Batje MCCS
Ja het plan is om het dak zwart te maken. Maar eerst de dingen die ik al had liggen. Dan weer Ff sparen en de rest haha
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja weet niet. Beetje op google rond gehangen en zag er toch wel een stuk vetter uit met zwart dak. Dus vandaar. Maar eerst de berg mods weg werken.
En weer een nieuwe snor stickert verstoppen
En weer een nieuwe snor stickert verstoppen

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zoals ik zei, gisteren de Clubman van Ben mogen bewonderen
ook CR met zwart dak! echt een mooie combi zo, daarom is het ook zo wennen met rood dak!
ook CR met zwart dak! echt een mooie combi zo, daarom is het ook zo wennen met rood dak!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Batje MCCS
ik zou hem ook eerst is ff beetje modden voordat je dak gaat spuiten want ik vind het juist gaaf dat het dak ook CR is 8-)
Maakt hem juist bijzonder en denk dat het heel vet kan staan maar ligt eraan hoe je hem gaat modden.
Zwart dak is staat wel ruiger.
Ik heb met witte ook juist het dak laten spuiten in het wit.
Maakt hem juist bijzonder en denk dat het heel vet kan staan maar ligt eraan hoe je hem gaat modden.
Zwart dak is staat wel ruiger.
Ik heb met witte ook juist het dak laten spuiten in het wit.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind het zo super, niet te Sjonnie qua schreeuwerig/schelheid maar wel met klappen!
En auto met zwart dak is natuurlijk altijd mooier.......
Maarre, mooie bak man!!
ps. viel me trouwens ook op dat je de nwe type middenconsole ook heb, die in het zwart!
Dit is ook gewoon een katloze pijp hoor Chico.Cheek-O schreef:zit toch nog wel verschil in een dp met of zonder cat he...
ik moet zeggen, het klinkt achterlijk lekker hoor

Vind het zo super, niet te Sjonnie qua schreeuwerig/schelheid maar wel met klappen!

En auto met zwart dak is natuurlijk altijd mooier.......

Maarre, mooie bak man!!
ps. viel me trouwens ook op dat je de nwe type middenconsole ook heb, die in het zwart!

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekker wrappen! : d
En om in het Lars-thema te blijven:
Lekker kapot modden die auto!
En om in het Lars-thema te blijven:
Lekker kapot modden die auto!

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die knallen uit de uitlaat zijn echt niet leuk meer!
Ik heb weleens vuurwerk gehad, zowel legaal als illegaal, dat minder hard gaat dan deze knallen!
Echt fantastisch!
Hebben gister weer genoeg gelachen. Heerlijk!
Ik heb weleens vuurwerk gehad, zowel legaal als illegaal, dat minder hard gaat dan deze knallen!
Echt fantastisch!
Hebben gister weer genoeg gelachen. Heerlijk!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dak CR laten, veel cooler.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja dat weet ik wel, maar ik weet niet of je toevallig de doos hebt op gemaakt
maar die wat ik in huis heb gekregen was geen rechte pijp... niet dat het erg is ofzo hoor
maar die wat ik gekregen heb zit wel een cat tussen..
ik weet wel het is een 0 cell cat, maar tis toch een extra verbreding in de pijp
maarja natuurlijk klinkt het geluit van een R55 anders dan een R56!
voor de rest heb ik niets te klagen hoor!
ajede schreef:Dit is ook gewoon een katloze pijp hoor Chico.Cheek-O schreef:zit toch nog wel verschil in een dp met of zonder cat he...
ik moet zeggen, het klinkt achterlijk lekker hoor![]()
Vind het zo super, niet te Sjonnie qua schreeuwerig/schelheid maar wel met klappen!![]()
En auto met zwart dak is natuurlijk altijd mooier.......![]()
Maarre, mooie bak man!!
ja dat weet ik wel, maar ik weet niet of je toevallig de doos hebt op gemaakt
maar die wat ik in huis heb gekregen was geen rechte pijp... niet dat het erg is ofzo hoor
maar die wat ik gekregen heb zit wel een cat tussen..
ik weet wel het is een 0 cell cat, maar tis toch een extra verbreding in de pijp

maarja natuurlijk klinkt het geluit van een R55 anders dan een R56!

voor de rest heb ik niets te klagen hoor!

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ouwehoer toch niet Chico, Evolve heeft of een katloze zo goed als rechte (open) Downpipe waar natuurlijk een bochtje aan beide zijdes zit Tbv aansluitingen anders past ie niet.... of een Downpipe met 200 cells sportkat en die is in het midden een behoorlijk stuk dikker dan aan de uiteinden. En ik heb gekeken en zag toch echt een katloze liggen in de doos.... ;-)

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gotver, vind ik me toch een dikke clubman bij mij over de grens:O
Zwarte jcw nog wel
Zwarte jcw nog wel

Onze sponsors