R56 Cooper - Dotz Shift Shine foto's
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: R56 Cooper - Dotz Shift Shine foto's
Staat de MINI goed
en al ideeën voor een volgende mod?

- CooperRob
- Nieuwsgierig
Bericht
Nieuwe boxen zijn binnen. Moet nog ergens een moment vinden om ze aan te gaan sluiten en me in te lezen hoe je dat nu het beste/snelste kan doen.
- CooperRob
- Nieuwsgierig
Bericht
Op zoek geweest tijdens het weekendje Londen naar wat leuke dingen en ook iets voor de Mini gevonden. Nu weet de rest van de straat waar ze hun auto niet moeten wegzetten.

- CooperRob
- Nieuwsgierig
Bericht
31 Mei mod dag
Na zaterdag alvast de tweeter adaptor platen gemaakt te hebben (had een handig pdf gevonden) en zwart gespoten, kon ik zondagochtend gelijk beginnen. Om 10 uur gestart en om drie uur was het klaar. Er zat hier wel een uitgebreidde lunch tussen. Was van plan om het allemaal te documenteren maar als je bezig bent en je volledig gecontreerd bent vergeet je foto's te nemen in mijn geval. Maar goed de Hertz zitten er in met de crossovers in de armleuning met wat duw, zaag, snij en trekwerk. Het geluid klinkt al een stuk beter, ik moet nog wat afstellen maar tot nu toe ben ik tevreden.
Daarnaast heb ik me ook nog uitgeleefd met een andere mod; nieuwe vloermatten. Dit was een mod in de categorie lange halen snel thuis
.
Ga snel wat fotokus posten van het eindresultaat ...... van de matten dan
.
Na zaterdag alvast de tweeter adaptor platen gemaakt te hebben (had een handig pdf gevonden) en zwart gespoten, kon ik zondagochtend gelijk beginnen. Om 10 uur gestart en om drie uur was het klaar. Er zat hier wel een uitgebreidde lunch tussen. Was van plan om het allemaal te documenteren maar als je bezig bent en je volledig gecontreerd bent vergeet je foto's te nemen in mijn geval. Maar goed de Hertz zitten er in met de crossovers in de armleuning met wat duw, zaag, snij en trekwerk. Het geluid klinkt al een stuk beter, ik moet nog wat afstellen maar tot nu toe ben ik tevreden.
Daarnaast heb ik me ook nog uitgeleefd met een andere mod; nieuwe vloermatten. Dit was een mod in de categorie lange halen snel thuis

Ga snel wat fotokus posten van het eindresultaat ...... van de matten dan