ah ok.
kan me voorstellen dat een tuner altijd de schuld neer legt bij de gebruiker daarom vroeg ik het.
Beetje tam
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Beetje tam
Welkom hier en veel leesplezier.
Ik weet niet, ik ben zelf niet zo van het modden
Maar sluit me wel bij Speedy aan v.w.b. die rode randjes om de velg, zonder zou al een hele mooie mod zijn to start with.
Ik weet niet, ik ben zelf niet zo van het modden

Maar sluit me wel bij Speedy aan v.w.b. die rode randjes om de velg, zonder zou al een hele mooie mod zijn to start with.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
gewoon nieuwe erin en klaar.
Ecu was stuk gegaan toen ze er aan bezig waren. Hoe en wat, geen ideespeedy schreef:ah ok.
kan me voorstellen dat een tuner altijd de schuld neer legt bij de gebruiker daarom vroeg ik het.

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Thx guys. Sorry voor het vervuilen van het topic ;-) En @Baseman.....niet van het modden zeg je...... Je mist een 'niet' in je zin 

Lucky 7 

- emielevo
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
Thanks voor alle reacties, daar kan ik wat mee. Zal erover nadenken om die Rode rand weg te halen zelf vind ik het wel leuk staan, het is alleen niet orgineel. Verder wil ik de Bonnetstriping vervangen voor mat zwart. en de luchtinlaat zwart. Verder gebruik ik de mini voor woon/werk verkeer (50 km totaal) per dag. en af en toe wat plezierritjes.
Onze sponsors