Ja, een setje om hem uit de countryman look te halen zal het een hele andere laten wordenPboy_007 schreef:Mooi hoor maar schreeuwt wel om een verlaging setje

Ja, een setje om hem uit de countryman look te halen zal het een hele andere laten wordenPboy_007 schreef:Mooi hoor maar schreeuwt wel om een verlaging setje
Bij de 2e generatie is het één grote flapBurnoutBram schreef:Correctie, je raakt nu drempels met de flapjes onder de bumper. Die kun je er zo afsnijden en de hoogte van die lapjes kun je dus sowieso zakken.
Ik zou voor een schroefsetje gaan. Dan kan je de juiste hoogte zelf bepalen.Er is ook nog iets tussen standaard hoogte en compleet platkijk maar eens hoe Speedy zijn coupé staat. In mijn ogen de perfecte hoogte. Mooi compromis tussen looks en driveability.
thnx manBurnoutBram schreef:Correctie, je raakt nu drempels met de flapjes onder de bumper. Die kun je er zo afsnijden en de hoogte van die lapjes kun je dus sowieso zakken. Er is ook nog iets tussen standaard hoogte en compleet platkijk maar eens hoe Speedy zijn coupé staat. In mijn ogen de perfecte hoogte. Mooi compromis tussen looks en driveability.
mushrop schreef:Roland, geluid en verlaging regel ik voor je. Stuur me een pm
Drempels zijn geen reden om niet te verlagen. Zoals je zelf al zegt, je raakt drempels nu al dus je moet toch al langzaam. Dus dan kan je net zo goed van de nood een deugd maken en er fatsoenlijk bij rijden (excusez m'n Frans)
Dus, wanneer kom je langs?