Jazeker en wat extra vermogen is nooit erg heCheek-O schreef:gefeliciteerd kerel!
fijn dat het weer lekker aanvoelt he?!

Jazeker en wat extra vermogen is nooit erg heCheek-O schreef:gefeliciteerd kerel!
fijn dat het weer lekker aanvoelt he?!
De remmen bevallen me prima, het rem gevoel is wat directer, maar als je um vol in trapt is het alsof je een anker uitgooit! Echt prima voor dagelijks gebruik met wat extra's voor als je het nodig hebt.Gp0029 schreef:Man man wat een gave tjoening hier. Hoe bevalt de remmen-set, ik bedoel, je zou een enorm verschil moeten merken toch?
succes met deze mooie Mini
Thanx, tegenslag gebruiken we gewoon als excuus om er weer wat snellers van te maken!Lars Temmink schreef:Zo dan! Dikke bak zeg!
Ligt dat dan aan mij, of ziet de kop dan al niet aardig zwart om zgan te zijn...???walliewalrus schreef:Om het zekeren voor het onzekere te nemen heb ik een z.g.a.n cilinderkop van mede forumlid GeeZee overgenomen. Deze cilinderkop is bij aflevering door de dealer vervangen door een JCW kop, deze kop heeft dus echt maar een paar kilometer op de klok staan en dat zie je er ook wel aan af:
![]()
Ow dat is oppervlakkig, dat veeg je er zo af, de kleppen zijn nog brandschoon, geen koolaanslag te bekennen.Kivo schreef:Ligt dat dan aan mij, of ziet de kop dan al niet aardig zwart om zgan te zijn...???walliewalrus schreef:Om het zekeren voor het onzekere te nemen heb ik een z.g.a.n cilinderkop van mede forumlid GeeZee overgenomen. Deze cilinderkop is bij aflevering door de dealer vervangen door een JCW kop, deze kop heeft dus echt maar een paar kilometer op de klok staan en dat zie je er ook wel aan af:
![]()
Ik had in de zomer een partij cilinderkoppen met enkel afleverkm's - die zagen er ook zo uitKivo schreef:Ligt dat dan aan mij, of ziet de kop dan al niet aardig zwart om zgan te zijn...???walliewalrus schreef:Om het zekeren voor het onzekere te nemen heb ik een z.g.a.n cilinderkop van mede forumlid GeeZee overgenomen. Deze cilinderkop is bij aflevering door de dealer vervangen door een JCW kop, deze kop heeft dus echt maar een paar kilometer op de klok staan en dat zie je er ook wel aan af:
![]()
Jup, en dan weer ouderwets knallen met dat ding!koosie schreef:Zo, dat is een aardige klus, maarrr je wagentje is wel weer helemaal topfit na deze reparatie!
Onze sponsors