Van R50One naar R55S
- Melvindegraaf
- 4 op een rij!
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Van R50One naar R55S
Woehoe eindelijk heb ik de Clubman opgehaald, Ik heb deze middag flink getourd met de Mini geweldige motor met een super mooi uitlaat geluid.
Die dubbele standaard S uitlaat pruttelt best aardig vind ik.
Weet iemand of de afdekhoes voor de achterbak een losse optie was? deze zit er niet bij namelijk. misschien is deze los te bestelen of heeft iemand deze misschien nog liggen?
Die dubbele standaard S uitlaat pruttelt best aardig vind ik.
Weet iemand of de afdekhoes voor de achterbak een losse optie was? deze zit er niet bij namelijk. misschien is deze los te bestelen of heeft iemand deze misschien nog liggen?
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht 
Zo, ik heb afgelopen weekend de clubman eens netjes gepoetst en natuurlijk even een mooi fototje gemaakt.

Zo, ik heb afgelopen weekend de clubman eens netjes gepoetst en natuurlijk even een mooi fototje gemaakt.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht 

Woehoe de eerste Mods zijn een feit.
het zijn kleine Mods maar het begin is er
S Logo in de grill en Laser lampjes in de deuren.
En het Mod lijstje is growing...
Woehoe de eerste Mods zijn een feit.
het zijn kleine Mods maar het begin is er
S Logo in de grill en Laser lampjes in de deuren.
En het Mod lijstje is growing...

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Mooie nette kar, zo'n witte!
En al lekker bezig met aanpassingen...

En al lekker bezig met aanpassingen...

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
Umm de shortlist is
-Wintervelgen vervangen/inruilen voor iig iets sportiever dan de worst velgen, maar wel orgineel
-Verlagen, maximaal 3xm Cobra evo1 set om het comfort te behouden. Ervaringen mee?
-Zwarte gril omlijsting (JCW), moet hiervoor ook het rooster in de gril vervangen worden?
-JCW uitlaat van voor tot achter
-Xenon originele ombouw.
Mooi lijstje om mee te beginnen dacht ik.
-Wintervelgen vervangen/inruilen voor iig iets sportiever dan de worst velgen, maar wel orgineel
-Verlagen, maximaal 3xm Cobra evo1 set om het comfort te behouden. Ervaringen mee?
-Zwarte gril omlijsting (JCW), moet hiervoor ook het rooster in de gril vervangen worden?
-Xenon originele ombouw.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Je comfort zal amper veranderen en zal een fractie kosten van een coilover set. Wat overbodig lijkt in mijn ogen omdat je maar 3cm wilt verlagen.
Gr.
Coen
Martijn, mag ik je gewoon adviseren om onze veren te gebruiken als je echt maar 3cm wilt verlagen?Martijnmini schreef:Umm de shortlist is
-Xenon originele ombouw.
Je comfort zal amper veranderen en zal een fractie kosten van een coilover set. Wat overbodig lijkt in mijn ogen omdat je maar 3cm wilt verlagen.
Gr.
Coen
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hoi Martijn, allereerst gefeliciteerd met de aankoop van de mooie Clubbie !
Raad van Coen is idd het beste (alleen verlagings veren), indien je maar 3 cm omlaag wilt en het dus eigenlijk alleen voor de looks doet.
Voor de grill omlijsting hoeft het rooster niet vervangen te worden, die omlijsting kun je het beste gewoon bij de dealer bestellen, boven en onderlijst kosten samen €51,- geloof ik.
Verder mooi modlijstje, veel mod en rijplezier met je / jullie nieuwe ride
Raad van Coen is idd het beste (alleen verlagings veren), indien je maar 3 cm omlaag wilt en het dus eigenlijk alleen voor de looks doet.
Voor de grill omlijsting hoeft het rooster niet vervangen te worden, die omlijsting kun je het beste gewoon bij de dealer bestellen, boven en onderlijst kosten samen €51,- geloof ik.
Verder mooi modlijstje, veel mod en rijplezier met je / jullie nieuwe ride

- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
dank,
ik heb ooit 1x eerder een auto met alleen veren 3cm verlaagd en deze werd erg hard je stuiterde over de weg.
vandaar dat ik twijfel over verlagen met alleen veren.
Daarmee had ik begrepen dat verlagen met een hele set je de comfort zeker behoud.
ik ga gelijk informeren bij de dealer naar de zwarte sieromlijsting.
ik heb ooit 1x eerder een auto met alleen veren 3cm verlaagd en deze werd erg hard je stuiterde over de weg.
vandaar dat ik twijfel over verlagen met alleen veren.
Daarmee had ik begrepen dat verlagen met een hele set je de comfort zeker behoud.
ik ga gelijk informeren bij de dealer naar de zwarte sieromlijsting.
- iDuc
- Mod virus alert!
Bericht
Gave Clubman zo... en zeker met wat je nog van plan bent.
Ik ben heel benieuwd wat je ervaring gaat zijn met verlagen... ik denk erover om ook wat lager te gaan, maar wil eigenlijk maar heel klein beetje lager voor de looks.
Ik ben heel benieuwd wat je ervaring gaat zijn met verlagen... ik denk erover om ook wat lager te gaan, maar wil eigenlijk maar heel klein beetje lager voor de looks.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik zou nooit meer verlagen met alleen veren.
Ik heb ervaring bij mini en bij fiat maar was/is allebei knetter hard en totaal niet in vergelijk met normale comfort.
Met een goede schroefset houd je zeker het normale comfort met een aantal cm lager
Ik heb zelf alleen ervaring met v-maxx (ook knetter hard) en Kw (top)
Ik heb ervaring bij mini en bij fiat maar was/is allebei knetter hard en totaal niet in vergelijk met normale comfort.
Met een goede schroefset houd je zeker het normale comfort met een aantal cm lager

Ik heb zelf alleen ervaring met v-maxx (ook knetter hard) en Kw (top)
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
Daar ben ik ook bang voor Speedy. en bv een Cobra set is niet eens zo prijzig
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Mooie Clubman Martijn en ik heb ook met alleen veren mijn clubman 3 cm verlaagd.....ik heb nergens last van..........

Respect 2 All 

Onze sponsors