Nieuwe Clubman Cooper D - Volcanic Orange

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Nix
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Nieuwe Clubman Cooper D - Volcanic Orange

31 dec 2015, 09:05

Phoef schreef:Gefeliciteerd met deze clubman.
Als het goed is komt mijn clubman begin februari binnen. Ook in Vulcanic orange.
Ik heb de cooper sd gekocht met o.a. striping op de motorkap, zwarte 18" velgen, privacy glass en ook een zwart dak en spiegelkappen. Verder zo'n beetje alle opties. Ik reed al 7 jaar een Citroën C5 en was zakelijk toe aan een nieuwe auto. Toen ik de clubman zag op de autorai in januari was ik meteen verkocht.
De proefritten waren super, ben heel benieuwd als ik er dagelijks in ga rijden. Hierbij een plaatje van mijn auto.

Afbeeldingl
Jij ook alvast gefeliciteerd, en alle opties dat is wel lekker zeg. Had ik ook wel gewild, maar dan werd ie absurd duur.
Phoef
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 jan 2016, 22:48

Bedankt, ik koop de auto zakelijk en heb geen bijtelling. Hierdoor kan je net iets meer besteden aan leuke opties. Ook de Btw krijg ik volledig terug. Anders had ik de mini ook niet zo dik kunnen aankleden hoor ;-)
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2016, 23:12

...én BTW terug én geen bijtelling; waar kan ik solliciteren? ;)

Oh ik snap het al, je gaat hem '100%' zakelijk rijden!
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Nix
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jan 2016, 23:31

Ja, dan zou ik het ook niet laten :-)
Phoef schreef:Bedankt, ik koop de auto zakelijk en heb geen bijtelling. Hierdoor kan je net iets meer besteden aan leuke opties. Ook de Btw krijg ik volledig terug. Anders had ik de mini ook niet zo dik kunnen aankleden hoor ;-)

Terug naar “Show your ride”