De MINI Cooper Clubman (R55) van iDuc
- iDuc
- Mod virus alert!
Bericht
Re: De MINI Cooper Clubman (R55) van iDuc
Haha, met name die achterbumper lijkt me wel wat.. wat kost een beetje uitlaat die op een cooper past voor bij zo'n bumper?
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg fraaie Clubman!
Helemaal zwart van buiten is altijd goed en ook je interieur ziet er heel goed uit. Ben benieuwd wat je allemaal gaat modden.
Have fun! 

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Los verkocht kost die €175,00 dan.
Ik hoor het wel
Voor een op maat gemaakte uitlaat zal het al gauw zo'n €600,00 kosten denk ik.
Je hebt verschillende zaken die ze maken van complete lijnen tot enkel einddempers.
Ik wil die Bastuck van mij eigenlijk ook nog laten aanpassen en misschien wel compleet laten vervangen.
Binnenkort ga ik eens informeren, dan weet ik ook wat meer over prijzen. Ben daar ook wel benieuwd naar nml.
Enkel achterbumper is ook mogelijk hoor!iDuc schreef:Haha, met name die achterbumper lijkt me wel wat.. wat kost een beetje uitlaat die op een cooper past voor bij zo'n bumper?
Los verkocht kost die €175,00 dan.
Ik hoor het wel

Voor een op maat gemaakte uitlaat zal het al gauw zo'n €600,00 kosten denk ik.
Je hebt verschillende zaken die ze maken van complete lijnen tot enkel einddempers.
Ik wil die Bastuck van mij eigenlijk ook nog laten aanpassen en misschien wel compleet laten vervangen.
Binnenkort ga ik eens informeren, dan weet ik ook wat meer over prijzen. Ben daar ook wel benieuwd naar nml.
- iDuc
- Mod virus alert!
Bericht
Voorzichtig begonnen met een paar mods... Logo's van de achterkant verwijderd en een handige Brodit houder op het dashboard inclusief de bekende Y-kabel. En nog even snel wat plaatjes geschoten.

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Hoi Richard,
proficiat met je nieuwe aanwinst, de laatste tijd weer wat Clubmans bij de club. Hoop er ooit ook 1 te kunnen rijden maar dit is een echt gaaf exemplaar. Veel (rij)plezier hier op forum en met je MINI Clubman
Gr. Milco
proficiat met je nieuwe aanwinst, de laatste tijd weer wat Clubmans bij de club. Hoop er ooit ook 1 te kunnen rijden maar dit is een echt gaaf exemplaar. Veel (rij)plezier hier op forum en met je MINI Clubman
Gr. Milco
- iDuc
- Mod virus alert!
Bericht
Voorlopig lukt het aardig en bevalt hij erg goed.
Dankjewel MilcoSchroefie schreef:Veel (rij)plezier hier op forum en met je MINI Clubman

- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
mooie volle clubman.. vind de velgen ook heel gaaf staan. en zoals iedereen zegt, je bent bijna nooit klaar met mod's..
- iDuc
- Mod virus alert!
Bericht
Ik geloof dat mijn vorige foto's alweer zijn verouderd
Vandaag wat leuke kleine wijzigingen gedaan. De antenne vervangen voor een kort exemplaar, knipperlichten voor vervangen voor Philips Silvervision zodat ik wat minder oranje heb in de koplampen. En als laatste nog LED stadslichtjes geplaatst... Zie het resultaat in wat snelle iPhone plaatjes.

Voor de kentekenplaat achter LED besteld en geïnformeerd naar verlagingsopties en uitlaten.
Enig idee of er zoiets als een enkele sport einddemper bestaat voor de gewone Clubman Cooper, of moet je altijd naar dubbel en dus ook andere bumper?

Vandaag wat leuke kleine wijzigingen gedaan. De antenne vervangen voor een kort exemplaar, knipperlichten voor vervangen voor Philips Silvervision zodat ik wat minder oranje heb in de koplampen. En als laatste nog LED stadslichtjes geplaatst... Zie het resultaat in wat snelle iPhone plaatjes.

Voor de kentekenplaat achter LED besteld en geïnformeerd naar verlagingsopties en uitlaten.
Enig idee of er zoiets als een enkele sport einddemper bestaat voor de gewone Clubman Cooper, of moet je altijd naar dubbel en dus ook andere bumper?
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn ook wel sportdempers te krijgen die je voor een One/Cooper kan gebruiken.
Dubbel achter is wel mooier vind ik persoonlijk, ik heb dat ook gedaan met onze Cooper D en nog geen dag spijt gehad.
Dubbel achter is wel mooier vind ik persoonlijk, ik heb dat ook gedaan met onze Cooper D en nog geen dag spijt gehad.
- iDuc
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag een mooie dag voor de MINI
Geprobeerd even te wachten, maar uiteindelijk toch maar een schroefset besteld voor de Clubman. Gekozen om het vertrouwde Beek Autoracing te bezoeken en geweldig geholpen vandaag.
De Clubman is voorzien van een KW V1 set met voor 12mm spacers, en achter 16mm. Hieronder wat plaatjes van het resultaat, ik ben er erg blij mee
DSCF2092.jpg by Richard van Yperen, on Flickr
DSCF2108.jpg by Richard van Yperen, on Flickr
DSCF2124.jpg by Richard van Yperen, on Flickr
DSCF2130.jpg by Richard van Yperen, on Flickr

Geprobeerd even te wachten, maar uiteindelijk toch maar een schroefset besteld voor de Clubman. Gekozen om het vertrouwde Beek Autoracing te bezoeken en geweldig geholpen vandaag.
De Clubman is voorzien van een KW V1 set met voor 12mm spacers, en achter 16mm. Hieronder wat plaatjes van het resultaat, ik ben er erg blij mee

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig! Staat er goed bij zo hoor! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Goed bezig! Verlaging ziet er goed uit! 

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeer mooie club, en lekker bezig
Koud een paar weken in bezit en van kleine antenne naar schroefset.
Veel plezier ermee,

Koud een paar weken in bezit en van kleine antenne naar schroefset.
Veel plezier ermee,
F56S JCW PRO LCI
Onze sponsors