Wilcoos 3de, Electric Blue F56 Cooper.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos 3de, Electric Blue F56 Cooper
Gaaf Wilco! Dit wordt weer een mooi project zo te zien 

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Btw.. ben wel benieuwd wat je bevindingen zijn over de veren... 

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het niet goed is hoor je dat vanzelf welcoendek schreef:Btw.. ben wel benieuwd wat je bevindingen zijn over de veren...

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
goed zal het wel zijn maar wil weten HOE goed!!
Wilcoos schreef:Als het niet goed is hoor je dat vanzelf welcoendek schreef:Btw.. ben wel benieuwd wat je bevindingen zijn over de veren...
goed zal het wel zijn maar wil weten HOE goed!!

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn meer puntjes die zwart moeten worden, denk aan grille etc. Nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken.
Wat niet is, kan nog komenLars Temmink schreef:Jammer dat dw deurgrepen niet meegedaan zijn! Verder zit er goed uit!

Zijn meer puntjes die zwart moeten worden, denk aan grille etc. Nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
gelijk een stuk stoerder zo 
Veel plezier ermee
Valt het vermogen niet een beetje tegen tov vorige mini's?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Veel plezier ermee

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doel is een comfortabel leuk cruisertje, software zal vast nog wel aangepast worden.
Maar stiekem kijk ik inderdaad wel een beetje rond om er misschien iets leuks naast te gaan bouwen, wat weer moet gaan knallen op circuit.
Ja en Nee, als je zelf dagelijks met ruim 400pk rond rijd, is dit wel relax hoorspeedy schreef:gelijk een stuk stoerder zo
Veel plezier ermee

Doel is een comfortabel leuk cruisertje, software zal vast nog wel aangepast worden.
Maar stiekem kijk ik inderdaad wel een beetje rond om er misschien iets leuks naast te gaan bouwen, wat weer moet gaan knallen op circuit.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb een BMC filter besteld, net even ietsje beter. Doe ik eigenlijk bij elke auto, die ook software aanpassing krijgt. Prestaties en geluid zal wel meevallen, soms hoor je iets net wat beter, of denk/voel je dat het net wat soepeler oppakt, maar blijft een 1.5 he. Dus zal niet direct iets merkbaars toevoegen.
Je bedoeld bi-color/diamond finish velgen?Thomas schreef:Haha ik dacht even dat de BMW wielen onder de Mini gingen, vond het wel een tof idee!
Mooie Mini, ben erg benieuwd naar de verlaging. Ik vind deze velgen in combinatie met de kleur erg goed smoelen! Lijkt mij dat het resultaat goed gaat zijn!
Ik ben benieuwd naar je afweging voor een andere luchtfilter. Je zegt dat het een vervangingsfilter is. Het luchftfilterhuis blijft dus origineel? Merk je dan veel qua prestaties en geluid?
Heb een BMC filter besteld, net even ietsje beter. Doe ik eigenlijk bij elke auto, die ook software aanpassing krijgt. Prestaties en geluid zal wel meevallen, soms hoor je iets net wat beter, of denk/voel je dat het net wat soepeler oppakt, maar blijft een 1.5 he. Dus zal niet direct iets merkbaars toevoegen.
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Mooie Cooper hoor. Met het werk tot nu toe smoelt ie al erg smakelijk 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Lucky 7 

Onze sponsors