Mini cooper S JCW aero kit
- Markos
- Mod virus alert!
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Lijkt me een JCW kit filter. Zou een conisch filter in moeten zitten dan.
Groeten, Mark
2008 Mini Clubman Cooper S
2008 Mini Clubman Cooper S
- jvang
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Voor je koplampen even bij Roel van GoGarage 37 langs gaan. Hij heeft de mijne ook zwart gespoten. 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
1e Mini: R56s Astroblack
2e Mini: R57s Eclipse Grey
2e Mini: R57s Eclipse Grey
- Lars Temmink
- Enthousiast
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Cool! Weet ik waar ik langs moet!jvang schreef:Voor je koplampen even bij Roel van GoGarage 37 langs gaan. Hij heeft de mijne ook zwart gespoten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Turbomug
- One wheel wonder
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Dat is inderdaad wat ik ook wil. Heb je de koplampen los gebracht om te spuiten?
En spacers. Ik heb wat topics gelezen en 12 mm lijkt me voldoende. Ik wil niet te breed gaan.
Verlagen twijfel ik erg over omdat de JCW bumper al laag is. Je ziet aan de onderzijde al de nodige beschadigingen van drempels.
En spacers. Ik heb wat topics gelezen en 12 mm lijkt me voldoende. Ik wil niet te breed gaan.
Verlagen twijfel ik erg over omdat de JCW bumper al laag is. Je ziet aan de onderzijde al de nodige beschadigingen van drempels.
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Beilen
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Gewoon doen. Het went vanzelf dat je met een verlaagde auto niet meer klakkeloos over een drempel kunt knallen, maar even wat meer moet anticiperen of afremmen.Turbomug schreef:Verlagen twijfel ik erg over
- Turbomug
- One wheel wonder
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Bericht
We wachten nog even. Ik vind hem op dit moment met de 18 inch wielen en RFT banden te hard. Dus eerst de banden oprijden en dan normale banden eronder.
Hoeveel verlaagt de cooper s met eibach prokit. 30 mm zoals de beschrijving zegt of minder?
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Berry M schreef:Gewoon doen. Het went vanzelf dat je met een verlaagde auto niet meer klakkeloos over een drempel kunt knallen, maar even wat meer moet anticiperen of afremmen.Turbomug schreef:Verlagen twijfel ik erg over
We wachten nog even. Ik vind hem op dit moment met de 18 inch wielen en RFT banden te hard. Dus eerst de banden oprijden en dan normale banden eronder.
Hoeveel verlaagt de cooper s met eibach prokit. 30 mm zoals de beschrijving zegt of minder?
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Beilen
- katan01
- Enthousiast
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Ziet er goed uit en je plannen zijn ook niet verkeerd!
Een van de allerbeste mods voor een mini is een OEM JCW stuur.
(Er staat er momenteel eentje te koop op het forum)
Een van de allerbeste mods voor een mini is een OEM JCW stuur.
(Er staat er momenteel eentje te koop op het forum)
- MCS Floris
- Be Mini
- Locatie: Noord Holland
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Mooie MINI hoor!
En al genoeg plannen, dus dat komt wel goed...

En al genoeg plannen, dus dat komt wel goed...


Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Turbomug
- One wheel wonder
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Bericht
maar is een stuur bekleed met alcantara. Heel mooi maar ik heb er geen goede ervaring mee. Ik had ook een alcantara stuur in mijn Volvo V70R. Het alcantara slijt redelijk snel.
Afgelopen dagen wat elektrische kuurtjes.......
- Dagteller staat 's ochtends soms op 0
- Geldt ook voor de tijd --:--
- Na circa 5 verschijnt een geel accuutje in het display (motor uit radio en binnenverlichting aan)
- Vanmorgen in de kou verscheen het tekentje dat de auto onderhoud nodig heeft
- Radioontvangst verslechtert zodra ik de achterruit verwarming inschakel
Ik heb de accu doorgemeten. Onbelast 11,5-11,6 volt. Belast (licht aan, blower en voor- en achterruitverwarming) zakt hij direct terug naar 11 volt. Accu lijkt aan het einde van zijn levensduur.
Kunnen de elektrische storingen daarvan komen? Ik heb geen water of vocht gezien aan de bijrijderskant.
Verder rijdt hij prima.
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Zag ikkatan01 schreef:Ziet er goed uit en je plannen zijn ook niet verkeerd!
Een van de allerbeste mods voor een mini is een OEM JCW stuur.
(Er staat er momenteel eentje te koop op het forum)

Afgelopen dagen wat elektrische kuurtjes.......

- Dagteller staat 's ochtends soms op 0
- Geldt ook voor de tijd --:--
- Na circa 5 verschijnt een geel accuutje in het display (motor uit radio en binnenverlichting aan)
- Vanmorgen in de kou verscheen het tekentje dat de auto onderhoud nodig heeft
- Radioontvangst verslechtert zodra ik de achterruit verwarming inschakel
Ik heb de accu doorgemeten. Onbelast 11,5-11,6 volt. Belast (licht aan, blower en voor- en achterruitverwarming) zakt hij direct terug naar 11 volt. Accu lijkt aan het einde van zijn levensduur.
Kunnen de elektrische storingen daarvan komen? Ik heb geen water of vocht gezien aan de bijrijderskant.
Verder rijdt hij prima.

- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
je hebt ook vol leder hoor

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Turbomug
- One wheel wonder
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Bericht
Ik zag dat er een groupbuy is geweest voor JCW sturen
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Super mooi interieur!speedy schreef:je hebt ook vol leder hoor
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik zag dat er een groupbuy is geweest voor JCW sturen

- Turbomug
- One wheel wonder
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Het zit nog niet erg mee tot nu toe met de MCS. Ik heb al de nodige storingsmeldingen in het display gehad.......
Het vervangen van de accu heeft een aantal meldingen verholpen evenals het kwijtraken van de stand van de dagteller en de tijd. Helaas was het gisteren weer mis. Op weg naar Eindhoven ging het emissielampje branden en ging niet meer uit.... Starten, stationair en optrekken gaat goed. Echt doortrekken doet hij niet lekker. Ik zal morgen de ECU laten uitlezen. Verder is de werking van de rembekrachtiger nog niet zo als het hoort. De vacuümpomp is nieuw. Het beste lijkt nu eerst de werking van de vacuümpomp te controleren en daarna de vacuumlek opsporen.
Op de vacuumpomp zitten 2 aansluitingen. 1 van de rembekrachtiger en de weet ik nog niet. Staan de 2 aanslutingen in de pomp met elkaar in verbinding? Dus als er bij 1 een vacuumlek zit heeft dat dan ook invloed op het vacuum van de andere aansluiting?
Verder is de joystick op de schakelaar van de spiegels defect.
Ondanks dit alles nog steeds blij met de cooper s
Het vervangen van de accu heeft een aantal meldingen verholpen evenals het kwijtraken van de stand van de dagteller en de tijd. Helaas was het gisteren weer mis. Op weg naar Eindhoven ging het emissielampje branden en ging niet meer uit.... Starten, stationair en optrekken gaat goed. Echt doortrekken doet hij niet lekker. Ik zal morgen de ECU laten uitlezen. Verder is de werking van de rembekrachtiger nog niet zo als het hoort. De vacuümpomp is nieuw. Het beste lijkt nu eerst de werking van de vacuümpomp te controleren en daarna de vacuumlek opsporen.
Op de vacuumpomp zitten 2 aansluitingen. 1 van de rembekrachtiger en de weet ik nog niet. Staan de 2 aanslutingen in de pomp met elkaar in verbinding? Dus als er bij 1 een vacuumlek zit heeft dat dan ook invloed op het vacuum van de andere aansluiting?
Verder is de joystick op de schakelaar van de spiegels defect.
Ondanks dit alles nog steeds blij met de cooper s

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Mini cooper S JCW aero kit
wat betreft de kilometer teller kap...
het lijkt, en bind me er niet op vast dat die kap uit een schade mini is gekomen...
want op die plek dat er nooit dit ontstaan (ik denk dat dat modder is geweest?)
nogmaals bind me er niet op vast!
ook achter de kap of onder het dash op de plek lopen geen leidingen!
het lijkt, en bind me er niet op vast dat die kap uit een schade mini is gekomen...
want op die plek dat er nooit dit ontstaan (ik denk dat dat modder is geweest?)
nogmaals bind me er niet op vast!
ook achter de kap of onder het dash op de plek lopen geen leidingen!
- Turbomug
- One wheel wonder
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Bericht
Vandaag bij Gijsbertsen in Odijk geweest. Prima geholpen! Ik ben er nu voor de 2e keer (eerste keer met de BMW) en erg tevreden tot nu toe. In een vrij korte tijd waren we er achter dat of het vacuumklepje onder het inlaatspruitstuk kapot moet zijn of dat er een vacuumslangetje los ligt.
Thuis de mini op de brug gezet en van onderaf gekeken en ja hoor er hing een vacuumslang los die op het vacuumtankje hoorde te zitten. Even wat gepiel met een nieuw stukje slang en daarna een proefritje. Helemaal blij de turbo doet weer zijn werk en geen storingen meer
Ook de schakelaar van de spiegelverstelling uit elkaar gehaald en wat bleek er ontbreek een klein onderdeeltje ( 1 van de 4 plaatjes). Spiegels even in de goede stand gezet en nu op zoek naar een defecte schakelaar voor onderdelen.
Ook de ruitensproeier van de achterwisser gerepareerd. Vanmiddag ook een mooie carbon diffusor gehaald bij een andere min iliefhebber in Noord Holland. Staat mooi onder de carbon achterklepgreep.
Re: Mini cooper S JCW aero kit
Nou dat lijkt mij wat ver gezocht. Ik denk eerder aan aantasting van het kunststof door hitte en zon.Cheek-O schreef:wat betreft de kilometer teller kap...
het lijkt, en bind me er niet op vast dat die kap uit een schade mini is gekomen...
want op die plek dat er nooit dit ontstaan (ik denk dat dat modder is geweest?)
nogmaals bind me er niet op vast!
ook achter de kap of onder het dash op de plek lopen geen leidingen!
Vandaag bij Gijsbertsen in Odijk geweest. Prima geholpen! Ik ben er nu voor de 2e keer (eerste keer met de BMW) en erg tevreden tot nu toe. In een vrij korte tijd waren we er achter dat of het vacuumklepje onder het inlaatspruitstuk kapot moet zijn of dat er een vacuumslangetje los ligt.
Thuis de mini op de brug gezet en van onderaf gekeken en ja hoor er hing een vacuumslang los die op het vacuumtankje hoorde te zitten. Even wat gepiel met een nieuw stukje slang en daarna een proefritje. Helemaal blij de turbo doet weer zijn werk en geen storingen meer

Ook de schakelaar van de spiegelverstelling uit elkaar gehaald en wat bleek er ontbreek een klein onderdeeltje ( 1 van de 4 plaatjes). Spiegels even in de goede stand gezet en nu op zoek naar een defecte schakelaar voor onderdelen.
Ook de ruitensproeier van de achterwisser gerepareerd. Vanmiddag ook een mooie carbon diffusor gehaald bij een andere min iliefhebber in Noord Holland. Staat mooi onder de carbon achterklepgreep.