Er zijn er wel meer met 18 inch, zoals bv de works wielen. Ik had zelf 18 inch technomagnesio detroit F1, ook 18x8j met 225/35 banden. Icm met verlagen word het lastiger, maar volgens mij niet onmogelijk.
Kijk hier bv eens: http://www.mini2.com/galleries/showgallery.php/cat/586
MINI ChosenFew -> BMW E87 (pag. 6)
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
19" kan ook, in America rijden er zelfs met 20"
Zal wel eens koekeloeren naar een fotootje daarvan in de GoMINI, daar stond er geloof ik 1tje in.
Chippen voor € 500,-? Dat kan veel goedkoper, er is er hier vast wel 1 die daar wijzer in kan maken.
Ciao Benno
Inderdaad kunnen er 18" onder hoor. Rijden er meerdere mee bij de club.chosenfew106 schreef:Proline PE 18x8j onder een Mini cooper S
Ik vraag me af of het een fotoshopje is. Want volgen mij gaat het niet passen.
19" kan ook, in America rijden er zelfs met 20"

Chippen voor € 500,-? Dat kan veel goedkoper, er is er hier vast wel 1 die daar wijzer in kan maken.
Ciao Benno
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Zeer binnenkort nieuwe foto's van de MINI.
Ik heb nieuwe witte knipperlichten, een green air speed'r air induction kit, een RVS uitlaat (DNX) en volgende week komt er een Weitec (is van KW) schroefsetje onder
Ik heb nieuwe witte knipperlichten, een green air speed'r air induction kit, een RVS uitlaat (DNX) en volgende week komt er een Weitec (is van KW) schroefsetje onder

- chosenfew106
- Be Mini
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Die van jou mag er anders ook wezen hoor. En de volgende x zwaai ik wel. Ik was nog niet helemaal wakkerIda schreef:Ik vond het leuk om naast je mooie Mini te staan.
Erg hooggehalte.

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
FF een kleine update: 2 weken terug een Cooper S bumper gekocht van MR en natuurlijk meteen gemonteerd. Was nog wel even rommelen omdat de bumper 2 cm van de grond hing en de verstralers verplaatst moesten worden. Bij een CooperS zitten de mistlampen blijkbaar net ff wat hoger maar het is gelukt. Nog bedankt voor de tip Coen!
Zie hier het resultaat:

Verder BMW logo's op mn velgen geplakt. Niet iedereen zal het mooi vinden maar ik vind het wel grappig.
Zie hier het resultaat:

Verder BMW logo's op mn velgen geplakt. Niet iedereen zal het mooi vinden maar ik vind het wel grappig.
Onze sponsors