Die verstralers geven best wel wat licht
Jurgens topic - Einding project
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- RUSOR
- 4 op een rij!

Bericht
GRTS Danny
Volledig mee eens.... bij je striping past het wel.... al vind ik TBL ook wel coolcoendek schreef:ik vind die van tbl erg cool
MAAR
bij jouw striping vind ik het juist gaaf wat je gedaan hebt! Ik zeg GOED BEZIG!!:lol:
komt inderdaad een pak licht uit waar je U tegen zegt!
Coen
GRTS Danny
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ze zitten er in, maar zoals ik al vreesde ontbreekt er nog een stuk he...

Toen hij mij vroeg of ik met of zonder sproeiers wou, vroeg ik achter foto en heeft hij deze gestuurd... Ik zag geen verschil dus ik koos voor de zonder (heb het toch niet en was 100 euro goedkoper)... Maar heeft hij nu dat stuk eruit gehaald? Of gewoonv ergeten?

edit: gvd nu zie ik het juist... De grond komt door die gaten door, ik dacht dat het een reflectie was van iets... Kan je die ergens bestellen? Niet de sproeiers maar de afdekplaatjes ofzo? Want ok, mijn motor wordt mss iets beter gekoeld
maar echt mooi vind ik het toch niet ze 

Toen hij mij vroeg of ik met of zonder sproeiers wou, vroeg ik achter foto en heeft hij deze gestuurd... Ik zag geen verschil dus ik koos voor de zonder (heb het toch niet en was 100 euro goedkoper)... Maar heeft hij nu dat stuk eruit gehaald? Of gewoonv ergeten?

edit: gvd nu zie ik het juist... De grond komt door die gaten door, ik dacht dat het een reflectie was van iets... Kan je die ergens bestellen? Niet de sproeiers maar de afdekplaatjes ofzo? Want ok, mijn motor wordt mss iets beter gekoeld
Onze sponsors