Janjaap's R56S
- Rallye
- Enthousiast
- janjaapjuh
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Janjaap's R56S
@Rallye Thanks! Hierbij het linkje naar de lader: https://nl.aliexpress.com/item/1005001652613126.html
- bodi
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Janjaap's R56S
is dit moeilijk te monteren die kapjes, ik zou op mijn f60 zo'n zwart kapje met een grijze union jack van ali willen (laten) plaatsen en wou eens navragen
- janjaapjuh
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Janjaap's R56S
Mijn carbon stuur kapjes (ook ali) bleken geen vervangende kapjes. Ze zitten op de originele kapjes geplakt met 3m tape, dus heel eenvoudig te monteren. Bij de R56 is ook het vervangen van de original kapjes op het stuur volgens mij relatief simpel, lijkt er namelijk op dat de airbag niet los hoeft. Of dit ook zo is bij de f60 weet ik niet.
- bodi
- Leerling Mini lid
Bericht
bedankt, is idd moeilijk te zien hoe het bij de f reeks is, op 1e zicht lijken ze de oude te vervangen, ga het proberen uitvissen of gewoon bestellen
- Peter koster
- Mod virus alert!
Bericht
Bijna alles wat je op Ali e.d. Besteld zijn covers alleen als je serieus moet betalen zijn het vaak vervangende onderdelen
maar de covers zien er bedrieglijk echt uit en slecht een kwestie van ff goed warm föhnen en op plakken.mijn dochter heeft ook de stuurlcovertjes,claxon cover,antenne cover etc.zit al een poos en nog steeds mooi
en voor de F zijn ze nog goedkoper dan voor de R.

Onze sponsors