Onze beauty R52
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Onze beauty R52
Die stoeltjes zijn weer mooi geworden, met de juiste tender and care, als nieuw 

- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Precies!!!Schroefie schreef:Die stoeltjes zijn weer mooi geworden, met de juiste tender and care, als nieuw
R52 lover

- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Erg mooie MINI cabrio, met de juiste zorg kun je hem nog veel mooier krijgen door poetsen en wassen en dat zal ook een goed gevoel geven.
- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Tnx! Precies!!!!MINIf57JCW schreef:Erg mooie MINI cabrio, met de juiste zorg kun je hem nog veel mooier krijgen door poetsen en wassen en dat zal ook een goed gevoel geven.
R52 lover

- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Vandaag op pas met onze beauty om wat onderdelen te scoren. Nog iets te koud (lees behoorlijk frisse wind) om met de kap open te rijden op de snelweg. Dus kappie op de snelweg dicht.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met TapatalkR52 lover

- niekcarfreak
- NMC Moderator
- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht 
Hahahaha ja preciesniekcarfreak schreef:Muts of pet op en skijas aan, dan is het goed te doen.

R52 lover

- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Ik zie hier iedereen het Chrome verwijderen maar ik vind dit dus echt veel mooier!!! Ben helemaal in mijn nopjes. Ik wil nu alleen heellllll graag de km- en toerenteller en de ring om de navigatie ook met chrome. Weet iemand of dit bestaat? En waar kan ik dit kopen? Ekris? Of heeft iemand dit nog liggen?
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met TapatalkR52 lover

- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht 
o wat ben ik toch blij met mijn autootje

R52 lover

- niekcarfreak
- NMC Moderator
- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht 
Echt fantastisch! En ik vind het rijden ook zo relaxt in een mini. In mijn vorige auto een kia picanto een nieuwe dat was een hele andere rijbeleving. Heerlijk vind ik het!niekcarfreak schreef:Leuk hoor!
En je treft het met dit mooie voorjaarsweer.

R52 lover

- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Geen idee of iemand hier iets aan heeft of dat er buiten Niek om iemand überhaupt hier mee leest hahahaha maar post het lekker toch 
Mijn mini heeft geen Bluetooth in de radio zelf zitten maar wel een aux aansluiting in het dashboardkastje, dus heb dit super dingetje besteld voor €5,95 besteld. Ik dacht dit is het proberen waard en jawel hoor hij doet het. Ik kan dus nu heerlijk Spotify luisteren en mee schreeuwen (al zie ik het zelf meer als zingen
en mijn man als schreeuwen 
) als ik aan het toeren ben.

Mijn mini heeft geen Bluetooth in de radio zelf zitten maar wel een aux aansluiting in het dashboardkastje, dus heb dit super dingetje besteld voor €5,95 besteld. Ik dacht dit is het proberen waard en jawel hoor hij doet het. Ik kan dus nu heerlijk Spotify luisteren en mee schreeuwen (al zie ik het zelf meer als zingen

R52 lover

- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Dat is een mooi dingetje voor weinig geld.
Ben zelf net toertje aan het rijden met onze cabrio(Honda) nadat ie net apk goedgekeurd is.

Ben zelf net toertje aan het rijden met onze cabrio(Honda) nadat ie net apk goedgekeurd is.

- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht 
Heerlijk met dit weer he toeren! Fantastisch weer is het
Ja toch! Beter iets dan nietsniekcarfreak schreef:Dat is een mooi dingetje voor weinig geld.![]()

Heerlijk met dit weer he toeren! Fantastisch weer is het

R52 lover

- carootje
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Vandaag een mooi ritje naar Noordwijk gemaakt, wat een weertje zeg 

R52 lover

Onze sponsors