niets meer aan doen...alleen maar heel erg zuinig op zijn...
misschien de velgen wit poedercoaten
Showtime
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel erg mooi!!! Eigenlijk niks meer doen.
Owja, toch een klein puntje, achter de grill op de bumper zwart spuiten...
Verder, WAUW!
Owja, toch een klein puntje, achter de grill op de bumper zwart spuiten...
Verder, WAUW!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zoals ik al eerder had vermeld, echt een super bak, van mij hoef je er niks meer aan te veranderen, helemaal klaar zo.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik vind hyper blue ook een super kleur voor een mini! oude baas van mij had ook een hyper blue cooper s works. maar dan zonder het aero pakket, ook een mooie wagen trouwens!
maar deze.... deze is AF!
maar deze.... deze is AF!
- svendekoster
- Enthousiast
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
ik heb dat artikel opgezocht en zag een plaatje vd MCS works, echter deze had witte spiegelkappen en een kenteken
die met 14 begint. Mijn mini heeft blauwe spiegelkappen en kenteken begint met 22 dus ik betwijfel het.
en inderdaad mini heeft heel kort bij Smudde gestaan maandag zag ik em op internet en zaterdag dus opgehaald.
De mini gaat nog wel een keer terug imv kleine beschadigingen en velgen die opnieuw gespoten dienen te worden en nog een paar dingetjes.
Groet
erika
hoi Biermagnaat.....goeie naam btwbiermagnaat schreef:hele mooie mini! heeft exact een week bij smudde gestaan als ik me niet vergis?
leuk weetje, deze auto heeft in de autoweek gestaan in een dubbeltest met een smart brabus rooster.
ik heb dat artikel opgezocht en zag een plaatje vd MCS works, echter deze had witte spiegelkappen en een kenteken
die met 14 begint. Mijn mini heeft blauwe spiegelkappen en kenteken begint met 22 dus ik betwijfel het.
en inderdaad mini heeft heel kort bij Smudde gestaan maandag zag ik em op internet en zaterdag dus opgehaald.
De mini gaat nog wel een keer terug imv kleine beschadigingen en velgen die opnieuw gespoten dienen te worden en nog een paar dingetjes.
Groet
erika
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
heey erika dan was het die dus toch wel! van dat artikel ging ik overigens van uit omdat het echt precies dezelfde auto is met dezelfde uitrusting. super auto echt! heb er nog even ingezeten
ik zag uhm toen ze de auto net binnen hadden, zaten er nog groene platen op. en was ie heel smerig maar echt een super wagen!

Onze sponsors